כיצד ליצור דוחות מותאמים אישית במערכת ניהול הלקוחות של Powerlink

חברת PowerLink CRM מקדישה מאמצים רבים לשדרוג ושכלול המערכת. כמעט בכל שבוע המפתחים בחברה דואגים לשיפור ופיתוח המערכת הן ברמת ממשק המשתמש, נוחות העבודה והן באמצעות הוספת מאפיינים חדשים למערכת. במאמר הבא נלמד כיצד יוצרים דוחות מותאמים אישית באמצעות שימוש בתצוגות וכיצד יוצרים סדר וארגון בדוחות אלה.

במערכת ניהול הלקוחות קיים מאפיין שימושי הנקרא “תצוגה” ומטרתו היא סידור הנתונים הקיימים במערכת על פי מאפיינים שונים. תצוגה היא הצורה שבה מוצגים הנתונים השונים במערכת. המערכת מגיעה עם מספר תצוגות ברירת מחדל בכל קטגוריה. תצוגות אלה הן למעשה דוחות שניתן לערוך ולהתאים אישית וכן להוסיף דוחות נוספים עם מאפיינים המתאימים לכם. דוגמא לתצוגות בקטגורית לקוחות:

ניתן לבצע עריכה של הדוחות/ התצוגות הקיימות דרך ערוך תצוגה וכן להוסיף תצוגות חדשות/ דוחות חדשים דרך הוסף תצוגה למעשה ברגע שהוספנו תצוגה חדשה יצרנו סינון של הנתונים הקיימים על פי שדה מסוים שקיים במערכת. ניתן לקרוא בלינק במרכז התמיכה של PowerLink CRM  כיצד יוצרים/ עורכים תצוגה

מאפיין חדש שנוסף למערכת הוא יצירת תיקיות. תוספת חדשה זו תיצור עבורכם סדר בתצוגות שיצרתם בכל הקטגוריות (מתעניינים, לקוחות, משימות, פגישות, פרויקטים, לוחות בקרה, חשבוניות ועוד). תהליך היצירה הוא פשוט- יש לגרור תצוגה על גבי תצוגה, לאחר מכן יפתח שדה חדש שהוא למעשה שם התיקיה, יש לתת שם לתיקיה ולהקיש אנטר.

ניתן לקרוא בלינק במרכז התמיכה של Powerlink CRM כיצד יוצרים תיקיות בתצוגה

 

אודות המחבר

נגה שרייר
נגה שרייר

מנכ"לית Powerlink. אני פה בשביל ליצור עבורכם חווית שימוש קלה ונעימה. כלי הרכב המועדף עלי הוא אופניים, אוהבת לבשל ומשתדלת לעשות יוגה בזמני הפנוי.

השאירו תגובה