איך תדע שאתה באמת צריך CRM?

עסק בתחילת דרכו, מנהל בדרך כלל מערכת פשוטה של מכירות ישירות מול לקוחותיו. יכול להיות שבשלבים המוקדמים של פתיחת העסק ניהול של טבלת אקסל של המכירות, ההזמנות הנכנסות ופרטי הלקוח יכול להיות מספק, אבל ככל שעסק שלך גדל תיעוד מסג זה לא יכול לספק את הצרכים שלך יותר.

איך תדעו שזהו הזמן? כמה סימני אזהרה בדרך יאפשרו לכם לדעת זאת:

תיעוד מידע של הלקוח במספר מקומות
ברגע שמתחיל להיות אי סדר בתיעוד הרשומות על כל לקוח ולקוח זה בהחלט הזמן להתקדם למערכת ניהול לקוחות שתנהל עבורכם את כל פרטי הלקוח ממקום אחד.

אתה מאבד מידע
כשיש אי סדר בנתונים מידע חשוב יכול ללכת לאיבוד, אפילו מידע כמו פרטי לקוח או זמני התקשרות, שנית, קשה לקבוע תזכורות ולתעד פעילות שבוצעה מול לקוחותיך.

אין מעקב ותיעוד נכון של פעילות אנשי המכירות שלך
קשה לבצע מעקב על היקפי המכירות של נציגיך, לעיתים נתונים אלה משקפים באופן ישיר את השכר של עובדיך. הפקת דוחות הופכת להיות קשה ומסובכת 

הפקת דוחות הופכת להיות קשה ומסובכת 
יצירת דוחות וטבלאות שליטה המנתחים את ביצועי צוות המכירות שלך היא אידאלית. יצירה של דוחות כאלה באופן ידני לעיתים מניבה תוצאה הפוכה ויוצרת יותר אי סדר במידע.

קשה להישאר מחובר כשאתה לא במשרד
נציגי השטח שלך, צפי פגישות ומידע חיוני מאוחסנים בטבלאות שליטה או ברשימות במחשב או במשרד שלך במקום להיות משותפים במקום אחד עבור כל צוות המכירות.

אין טיפול אינדיבידואלי בלקוח
כל לקוח מטופל באופן זהה, נשלחות לכל הלקוחות אותן הצעות, אין פילוח על פי קהלי יעד ועל פי שלבים בתהליך המכירה, מה שגורם לחלק מהמיילים השיווקיים שאתה שולח להיות לא רלוונטיים.

אם הסימנים האלה הופיעו בעסק שלך אל ייאוש! אלו בדיוק הנושאים שמערכת CRM  באה לתת עליהם מענה.  לחצו להתנסות חינם במערכת של PowerLink.

אודות המחבר

נגה שרייר
נגה שרייר

מנכ"לית Powerlink. אני פה בשביל ליצור עבורכם חווית שימוש קלה ונעימה. כלי הרכב המועדף עלי הוא אופניים, אוהבת לבשל ומשתדלת לעשות יוגה בזמני הפנוי.

השאירו תגובה