4 חידושים ב-PowerLink CRM שלא תאמין שפספסת

כמה חלומות יש לך? כמה דברים שתמיד רצית להספיק לעשות כדי לקדם את העסק שלך אבל אף פעם לא היה מספיק זמן? אנחנו שמחים לעזור לפנות מהזמן היקר שלך באמצעות אפשרות שאולי לא הכרת במערכת הCRM שלך – תהליכי עבודה אוטומטיים.

המערכת מזהה לבד פעולות שמתבצעות כמו יצירת רשומה חדשה או עדכון של רשומה קיימת ומבצעת פעולה נוספת בעקבותיה בצורה אוטומטית לחלוטין, לפי החלטתך ובחירתך. בכתבה זו ניתן לך טעימה של ארבעה תהליכים ארוכים ומייגעים שיהפכו לקצרים ברגע אחד בעזרת Powerlink CRM.

1. שליחת SMS אוטומטי באין מענה
קיבלת קריאת שירות- הלקוח זקוק לעזרתך! כמובן שכמנהל עסק ששם את לקוחותיו במקום הראשון מיהרת למנות נציג שירות לנושא והוא, מצידו, התקשר ללקוח להגיש עזרה. התקשר והתקשר, אך אין מענה. לקוחות אחרים ממשיכים להתקשר ונציג השירות שלך עושה את כל המאמצים לטפל בכל הקריאות, תוך השקעת זמן וקשב לאותו לקוח שעדיין לא עונה לטלפון. בזבוז הזמן של העובדים שלך מבזבז לך כסף. בהזנה פשוטה במערכת- שינוי סטטוס הלקוח ל”אין מענה” ישגר SMS אוטומטי (או מייל, מה שאתה מעדיף) ותזמין אותו לשוב ולהתקשר למוקד השירות שלך בזמנו הפנוי. כך תחסוך זמן, תייעל את העבודה ותשמור על קשר אישי עם הלקוח בלחיצה אחת פשוטה.

2. הקצאת לידים לאנשי המכירות
כמות המכירות שלך גדלה, אז גייסת אנשי מכירות נוספים. אבל אתה עדיין לא עומד בקצב. הבלגן חוגג, כולם מדברים עם אותם מתעניינים פעם אחר פעם בעוד אחרים לא מקבלים יחס כלל. בעזרת מנגנון הקצאת הרשומות תוכל מערכת הCRM שלך להקצות בצורה אוטומטית כמות שווה של מתעניינים לאנשי המכירות, וכך העבודה תתחלק בצורה שווה, נכונה ויעילה. לא עדיף?

3. כתיבת משימה עם שינוי סטטוס
השיחה בינך לבין המתעניין קולחת ואתה כבר ממש קרוב לסגירת העסקה. הוא ביקש ממך הצעת מחיר, רק כדי לסגור פינות אחרונות ואחרי זה הוא מצטרף אלייך. שלחת הצעת מחיר אבל עם כל שאר המשימות שיש לך בסדר היום, איפשהו בדרך, הלקוח הפוטנציאלי הזה נפל בין הכיסאות – הוא שכח, אתה שכחת, כולם המשיכו בשגרת יומם כרגיל. חבל שתפסיד לקוחות בדרך קבע. על מנת שלא תשכח לבצע פעולות הקשורות לתהליך המכירה, כמו פולו-אפ לדוגמא, עם שינוי הסטטוס של המתעניין (לדוגמא, מ”בוצעה שיחה ראשונית” ל”נשלחה הצעת מחיר”) תיווצר עבורך משימה עם תזכורת. Powerlink תזכיר לך לחזור למתעניין ולסגור את המכירה, כדי שהעבודה שלך לא תהיה לשווא. כך תהפוך יותר מתעניינים ליותר לקוחות.

4. שינוי שדה תאריך בשינוי סוג לקוח
בעקבות הרבה עבודה מאומצת הצלחת להמיר 20 מתעניינים ללקוחות חדשים החודש. בחודש הקודם הצלחת לגייס רק שלושה לקוחות חדשים לעסק. עליה יפה, אבל איך תדע שהיא קיימת? אלו נתונים חשובים שתוכל לעקוב אחריהם בקלות באמצעות לוחות הבקרה אם הם יוזנו במערכת. אך אין לך פנאי לשנות תאריכים וכדומה באופן ידני וזה מובן. עם הגדרת תהליך העבודה שדה “הומר ללקוח בתאריך” יתעדכן ברגע הוספת הרשומה למאגר הלקוחות שלך. כך תוכל לעקוב אחר ההצלחות שלך וללמוד מהם לעתיד.

אלו רק ארבע מתוך מגוון אפשרויות נוספות שתוכל להגדיר ולהתאים לצרכי העבודה שלך
במערכת Powerlink CRM. למד כיצד לעשות זאת במרכז התמיכה שלנו.

יש לכם שאלות? הצעות כיצד להגדיר תהליכי עבודה נוספים? שתפו אותנו בתגובות

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה