איך הייתם רוצים שתראה מערכת ה-CRM שלכם?

כלקוחות של מערכת ה-CRM המובילה לעסקים קטנים בארץ, אתם זוכים להשתמש בתוכנה יעילה, נוחה ובעיקר קלה לשימוש ומותאמת אישית אליכם. אם אתם משתמשים בתוכנה כבר זמן מה, בטח כבר יצא לכם ליצור שדות משלכם או לבנות לוחות בקרה מותאמים. אבל לקבוע את הפיתוח הבא של התוכנה- את זה עוד לא עשיתם.
הדעות שלכם חשובות לנו, לכן אספנו שלוש הצעות לפיתוח שהגיעו מהדרישות והבקשות שלכם, וכעת אנחנו מעבירים את זכות הבחירה אליכם: מה הייתם רוצים לראות בתוכנה לניהול העסק שלכם בחודשים הקרובים?

 

1. מערכת דיוור פנימית
אתם שומרים על קשר אישי עם הלקוחות שלכם, כי אתם יודעים שזה חשוב להם. כדי לקחת את הקשר לשלב הבא, אתם רוצים לנהל את רשימות התפוצה שלכם, לשלוח דיוור שיהיה גם שיווקי וגם מועיל ללקוחות שלכם. הפיתוח הבא יטמיע מערכת לניהול דיוור אלקטרוני ב-CRM, שתעזור לכם לשלוח ניוזלטרים מעוצבים ומותאמים לכלל המכשירים בקלות. כך תשימו סוף להעברת כתובות ממערכת אחת לאחרת ותוכלו לנהל במקום אחד את כלל הלקוחות והמנויים לרשימות הדיוור שלכם.

2. ניהול מלאי
הלקוחות שלכם הם הבסיס של העסק וניהול נכון של הפרטים שלהם הוא קריטי. אך כדי לנהל בצורה נכונה וחכמה, אתם זקוקים לניהול מלאי במערכת הCRM. במידה ותבחרו בפיתוח זה, תתווסף בתוכנה לניהול העסק שלכם רשומה ייחודית לניהול מלאי שתאפשר לכם לעקוב אחר הסחורה שלכם בצורה נוחה ויעילה. המלאי יתעדכן באופן אוטומטי עם הוצאת חשבוניות דרך Powerlink CRM, כך תוכלו לראות מה מצבכם בכל זמן.

3. שירותי סליקה
ניהול לקוחות הוא השלב הראשון, וניהול המכירה הוא השלב השני. כדי לעשות לכם את החיים קלים, הפיתוח הזה ישלב חלונית סליקה בתוך מערכת הCRM שלכם שתאפשר לכם לבצע את החיובים שלכם בנוחות ובמהירות. האפשרות תהיה קיימת לאחר פתיחת חשבון באחת מחברות הסליקה איתן ניצור שיתוף פעולה עבורכם.

אז מה אתם אומרים? מה הכי חסר לכם בתוכנה? הצביעו עכשיו בעמוד הפייסבוק שלנו והשפיעו!
יש לכם רעיונות נוספים שלא מופיעים כאן? שתפו אותנו בתגובות

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

תגובה

  1. הילה אליאב לְהַשִׁיב

    אבקש לקבל פרטים בנוגע למערכת

השאירו תגובה