5 דרכים ליצור קשר עם לקוחות שלכם בSMS

בין אם אנחנו מוכנים להודות בזה או לא, מכשיר הסמארטפון שלנו הפך עם השנים להיות החבר הכי טוב שלנו. במקרים רבים הוא הדבר הראשון שנסתכל עליו בבוקר והדבר האחרון שנסתכל עליו לפני שנעצום עיניים לפני השינה. הסטטיסטיקות מראות שיותר מ-90% מהצרכנים בישראל משתמשים בסמארטפון ועושים בו שימוש של כמעט שבע וחצי שעות מידי יום.

הנתונים המדהימים האלה מוכיחים ששימוש בהודעות SMS לצורכי שיווק וניהול קשר רציף עם הלקוחות יכול להיות אפקטיבי ביותר עבור העסק שלכם. עם זאת, חשוב לזכור שעובר קו דק ביותר בין הרצון לשמור על קשר רציף עם הלקוח לבין להציק לו עד שהוא לא ירצה לשמוע מכם לעולם.

כדי לעזור לכם לנהל קשר נכון עם  לקוחותיכם אספנו עבורכם חמש נקודות שחשוב שתיקחו בחשבון בפעם הבאה שתשקלו לשלוח הודעות SMS ללקוחות שלכם:

הלקוח הוא חבר שלכם

לפני שאתם שולחים בתפוצה רחבה הצעות מיוחדות או הנחות למיניהן ב-SMS, חשוב לקחת בחשבון שהמכשיר הסלולרי של רוב הלקוחות שלכם משמש אותם בעיקר לצרכים אישיים. משמעות הדבר היא שכשזה נוגע לתיבת ההודעות הנכנסות שלהם הם רגילים ומצפים להודעות מחברים ומשפחה, ולא הודעות פרסומיות. לכן, בעת שליחה ותזמון של הודעת הטקסט מומלץ לדמיין שאתם שולחים הודעה לחבר, כלומר, נסחו את ההודעות בצורה שאינה רשמית עם כמות תווים מינימלית.

שמרו על איפוק

אין ספק שזה די מפתה לשלוח הודעת SMS ללקוחות שלכם בכל פעם שאתם יוצאים במבצע או מוסיפים שירות חדש, יחד עם זאת, חשוב שתזכרו שאתם עלולים להעיק עליהם ולהמאיס עליהם לא רק את העדכונים שלכם, אלא גם את המוצר שלכם. שימו את עצמכם בנעליים של הלקוחות שלכם, הרי גם אתם בוודאי לא הייתם רוצים לקבל הודעות SMS פרסומיות ללא הפסקה. נסו להגיע לכמות שליחות של  בין 2-4 הודעות SMS מידי חודש. במקרה הזה – פחות הוא לגמרי יותר.

תזמון הוא הכל

מעט מאוד אנשים יהיו מוכנים לקבל בהבנה SMS שיווקי שמתקבל אצלם בטלפון לפני שהספיקו לשתות את הקפה הראשון של הבוקר או אחרי שהם כבר נכנסו למיטה. נכון, הטלפון הסלולרי צמוד אלינו 24/7, אבל בדיוק כמו שאנחנו משתדלים לתחום את שעות העבודה שלנו לתשע עד חמש, מומלץ לבצע שליחת הודעות ה-SMS במסגרת השעות האלה.

ספקו ערך מוסף

אמנם לא כל הלקוחות שלכם יקראו לעומק, או אפילו יפתחו, את הודעת ה-SMS שאתם שולחים להם, אבל חשוב לזכור לנצל את המיטב מאלו שכן יעשו זאת. הקפידו שתוכן ההודעות שתשלחו יהיה מעניין ורלוונטי עבור אותם לקוחות שיקבלו אותם. לדוגמה, באפשרותכם לשלוח הצעה להטבה מיוחדת לכבוד יום ההולדת של הלקוח או להציע חידוש מוזל של מנוי ללקוחות שהמנוי שלהם עומד להסתיים בקרוב.

יותר מרק מספר

שליחת הודעות SMS היא ללא ספק דרך מצוינת לשיווק של מוצרים, שירותים והטבות מיוחדות, אבל יש דרכים נוספות לנצל את אופן ההתקשרות המיוחד הזה. דוגמה מצוינת היא תזכורות לפני פגישות שקבעתם עם הלקוחות שלכם או התראה מיוחדת שמודיעה ללקוח שהחבילה שהזמין מכם יצאה לדרך. אנשים אוהבים את היחס האישי הזה, ומבחינתכם מדובר ביצירת תהליך עבודה קצר במערכת שלנו שיעזור לכם לשלוח הודעות מהסוג הזה בצורה אוטומטית ובמינימום מאמץ.

 

במידה והחלטתם לשלב הודעות SMS כחלק מהאסטרטגיה השיווקית שלכם, אנחנו ממליצים לכם לקרוא עוד על חבילות הSMS החדשות שלנו.

 

אודות המחבר

שיר וורובל

השאירו תגובה