מעקב אחר התקשרות אחרונה מול לקוח


ניהול קשר ישיר ושוטף מול לקוחות יכול להיות קריטי עבור העסק שלך, בעיקר בשלביו ההתחלתיים.

במידת הצורך, ניתן ליצור תצוגה ייעודית שמציגה את הלקוחות שלא נוצר איתם קשר לאחרונה, באמצעות יצירת סינון עבור רשימת לקוחות שלא נוצר איתם קשר בחודש או רבעון אחרון.

שים לב: שדה "עודכן בתאריך" הינו שדה אשר מתעדכן בצורה אוטומטית עם חותמת הזמן שבה נעשה השינוי האחרון באחד מהשדות בכרטיס הלקוח או בעת כתיבת הערה במרכז העדכונים. זהו השדה שבו יעשה שימוש לזיהוי אותם לקוחות שלא נוצר איתם קשר לאחרונה. בנוסף, שדה "תאריך פעולה אחרונה" מתעדכן בצורה אוטומטית עם חותמת הזמן שבה בוצעה פעולה בכרטיס הלקוח כמו קביעת פגישה או משימה.

 

כדי לבצע את המעקב, יש להיכנס לאובייקט לקוחות וללחוץ על כפתור "הוסף תצוגה חדשה" שמופיע בצד ימין של המסך.

 

 

בעמוד בניית התצוגה יש להזין את שם התצוגה, כמו למשל "לקוחות שלא נוצר איתם קשר בחודש האחרון" ואת תנאי הסינון.

במקרה זה, התנאי הוא שסינון התצוגה יעשה לפי שדה "עודכן בתאריך" כשהתנאי הוא "חודש שעבר". לאחר מכן, יש לבחור את השדות הרלוונטיים שיוצגו בתצוגה, כמו למשל שם הלקוח, מספר טלפון ראשי ועוד. לבסוף, לחצו על כפתור השמירה. ניתן להוסיף תנאי דומה נוסף שמתייחס לשדה "תאריך פעולה אחרונה" שמציג את הפגישה או המשימה האחרונה שנקבעה עבור הלקוח.

 

 

באפשרותך להוסיף את שדה "עודכן לאחרונה" לתצוגות הלקוחות שאתה משתמש בהם במסגרת העבודה השוטפת.

היכנס תחילה לאובייקט משתמשים ובחר את תצוגת הלקוחות שאתה עובד איתה. במקרה זה בחרנו בתצוגת "כל הלקוחות". בעמוד התצוגה לחץ על "ערוך תצוגה" שנמצא בצד שמאל של המסך.

בעמוד עריכת התצוגה יש לחפש מתוך רשימת "שדות לבחירה" את השדה "עודכן בתאריך" ואת שדה "תאריך פעולה אחרונה" ולהוסיף אותם לרשימת שדות התצוגה, לאחר מכן לבצע שמירה.

 

 

לאחר השמירה יופיע השדות שנבחרו בתצוגת הלקוחות שנבחרה וניתן יהיה לסדר את רשימת הלקוחות לפי תאריך ההתקשרות האחרון בסדר עולה או יורד.