הגרסה החדשה של אפליקציית Powerlink איתכם בכל מקום

כשאנחנו לא ליד מחשב, אם זה במשרד או בבית, בנסיעה באוטובוס, בדרך לשיעור יוגה, בארוחת הצהריים, במיטה רגע לפני ההירדמות ובעצם גם על הספה בסלון, ההתנהלות עברה לנייד.

כל האפליקציות שלנו משרתות אותנו בכל רגע נתון.

אנו יכולים להתכתב עם חברים, להירשם לחוגים, להפעיל את השעון מעורר ומה לא?

 

בעולם של היום השימוש בנייד הולך וגדל ורוב הפעולות שאנו רוצים לבצע קורות בו. 

אנחנו יותר פעילים, נמצאים יותר מחוץ למשרד והצורך להישאר מחוברים, גם כשאנחנו לא נמצאים פיזית במקום. ניתן לדעת מה קורה בכל רגע נתון ובכך להישאר מעודכנים תמיד.

 

בכל הנוגע לענייני עבודה, חשוב לנו לדעת מה קורה בכל זמן ומכל מקום. הידיעה הזאת עוזרת לנו להרגיש בשליטה ובכך אנו בטוחים ורגועים יותר.

למשל אנשי מכירות נמצאים כל היום בשטח, נוסעים ממקום למקום, פוגשים לקוחות ויוצרים הזדמנויות מכירה חדשות. כך גם מנהל המעוניין לבדוק מה מצב המכירות של צוות העובדים שלו, לעבור על הלו”ז היומי ולבצע מעקב אחר לקוחות חשובים. היום הם לא חייב להיות במשרד בשביל לעדכן נתונים ובלחיצת כפתור פשוטה הכל יופיע ברגע!

 

אפליקציית Powerlink CRM מאפשרת לכם לקחת את העסק יחד איתכם, להישאר מעודכנים ולהיות בשליטה על פעילות העסק מכל מקום ובכל זמן. תוכלו להיות במעקב בכל רגע וגם, אם צריך, לפתור בעיות דחופות.

 

יומן הפגישות

אם אתם מחוץ למשרד, ביום פגישות לדוגמא, תוכלו לנהל את יומן הפגישות שלכם מהאפליקציה. לעקוב אחר הפגישות המתקיימות באותו היום, להוסיף פגישות חדשות (גם לכם וגם למשתמשים שלכם) ואפילו לערוך אותן במידה וחל שינוי.

לוחות הבקרה נועדו לסייע לכם להיות בשליטה ובקרה על כל תנועה המתרחשת בחברה שלכם, הם מושכים את הנתונים המוזנים במערכת ה-CRM בצורה אוטומטית ומאפשרים לכם לראות את כל הנתונים בזמן אמת. לדוגמא: כמות המכירות של משתמשים, לידים שנכנסו ועוד..

שעון משימות

שעון המשימות פה בשביל לעשות לכם סדר. בעזרתו, תוכלו לצפות בסדר היום שלכם, במשימות והפגישות שקבעתם לאותו היום לסמן משימות שבוצעו ולהוסיף משימות חדשות. היתרון הגדול של שעון המשימות הוא שגם בסוף יום, כשאתם כבר בבית ורוצים לדעת מה הלו”ז למחר, תוכלו לבדוק זאת בקלות ובמהירות.

 
לסיכום, היום בעזרת אפליקציית Powerlink אנחנו יכולים לנהל את כל העסק שלנו מהנייד איפה שלא נהיה, גם אם זה על החוף בתאילנד (;

 

תוכלו לקרוא יותר על האפליקציה שלנו כאן

 

ספרו לי על חווית השימוש באפליקצית CRM שלנו בתגובות

אודות המחבר

אמיר שגב
אמיר שגב

בעלים ומייסד Powerlink. בזמני החופשי נהנה לרקוד בלהקה מקצועית ולטייל בישראל.

השאירו תגובה