בואו להכיר 2 פנים מתוך צוות המומחים של PowerLink

אנחנו בחברת PowerLink מאמינים ששמירה על הקשר עם לקוחותינו חשובה לא פחות מאשר איכות המוצר אותו אנו מספקים. העקרונות שבהם אנו דוגלים ועל פיהם מובילים את החברה גם בתחום שירות הלקוחות הם שיפור המוצר וזמינות גבוהה ללקוחותינו. אנו עובדים קשה וללא הרף על מנת לשפר ולשדרג את מערכת ניהול הלקוחות שבנינו. נשמח לשמוע פידבקים ולשמוע אודות חווית השימוש שלך במוצר על מנת שנוכל להשתפר אפילו עוד יותר.  

אז בואו להכיר שניים מתוך צוות המומחים שלנו:

אמיר שגב, מומחה קשרי לקוחות, מנכ”ל
“מאז שהקמתי את PowerLink הדבר החשוב ביותר שעמד לנגד עיני הוא לתת מענה לניהול נכון של לקוחות עבור המשתמשים שלי. אני משקיע את רוב היום שלי בחשיבה על פיתוח ושיפור המוצר בכדי לענות על צרכי הלקוחות שלי באופן הטוב ביותר. כיוון שאני המשתמש הראשון והנאמן ביותר של המערכת הצרכים והדרישות שלי משקפים את צרכי לקוחותי ולכן אני מצליח לספק מוצר שיתן פתרון מיטבי להרבה מהשאלות והבעיות שמתעוררות אצל המשתמשים שלי. היום לאחר יותר מעשר שנים של פיתוח ושיפור המוצר אני יכול לומר בפה מלא שאני מצליח לספק פתרון רחב טווח וידידיותי למשתמש הקצה.”

נגה שרייר, מומחית קשרי לקוחות, מנהלת מוצר
“אני חשה סיפוק גדול כל פעם שאני מצליחה לתת פתרון טוב לשאלה או בעיה של לקוח. מה שמאד חשוב לי הוא להבין וללמוד עוד משהו על שיפור המוצר שלנו. כשלקוח מרוצה מבחינתי עשיתי את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר. חוץ מלעבוד ב-PowerLink אני אוהבת לבשל ונהנת לצאת לשופינג בזמני הפנוי.”

אנחנו זמינים לשאלות שלכם במייל support@powerlink.co.il 
ובטלפון בימים א’- ה’ בין השעות 9:00-18:00
.

אודות המחבר

נגה שרייר
נגה שרייר

מנכ"לית Powerlink. אני פה בשביל ליצור עבורכם חווית שימוש קלה ונעימה. כלי הרכב המועדף עלי הוא אופניים, אוהבת לבשל ומשתדלת לעשות יוגה בזמני הפנוי.

השאירו תגובה