10 עדכונים וחידושים אחרונים במערכת PowerLink שאתם חייבים לדעת

כחלק מהשירות הניתן ללקוחות החברה אנו עומלים על שדרוג ושיפור המערכת בכדי להפוך אותה לטובה יותר. מצורפים מספר עדכונים ושדרוגים שביצענו במערכת בחודשים האחרונים.

קיימת אפשרות חדשה במערכת לבצע סנכרון עם גוגל של יומן הפגישות ושל אנשי הקשר שלכם, הסנכרון יכול להיות דו צדדי או חד צדדי לבחירתכם.

הוספנו למערכת אפשרות לבצע תהליכים אוטומטיים כגון שליחת מייל, הודעת טקסט ושינוי שדה לאחר ביצוע פעולה של עדכון  שדה או פתיחת רשומה חדשה.

שכללנו את החיפוש במערכת והוספנו אפשרות מתקדמת של חיפוש כולל שדרכו ניתן לחפש על פי קטגוריה. קיימת אפשרות השלמה אוטומטית וכן ניתן לבצע חיפוש מתקדם לפי הוספת סינונים.

הוספנו למערכת רשת חברתית פנים ארגונית שבאמצעותה ניתן לשתף מספר יוזרים בפרטים, לכתוב עדכונים ולצרף קבצים שונים בכל כרטיס במערכת ולשלוח הודעת טקסט למתעניין או ללקוח.

 



שינינו את עיצוב יומן הפגישות לתצוגה יומית, חודשית ושבועית. בנוסף, לכל משתמש ניתן צבע שונה וכך ניתן לראות ויזואלית מאיזה יומן נקבעה כל פגישה.

הוספנו לתצוגות אלמנט חדש של שיוך התצוגה עבור המשתמש הנוכחי, ליחידה עסקית או לכל המשתמשים שבאמצעותו ניתן לבחור מי יוכל לראות את התצוגה במערכת.
הוספנו למערכת אפשרות של שליחת sms ללקוחות, מתעניינים או לכל טלפון נייד אחר בעלות 0.16 אגורות למסרון. ניתן לשלוח הודעת טקסט משני מקומות במערכת: ממרכז העדכונים בתוך כרטיס הלקוח/ המתעניין או מתוך תהליכי עבודה.

הוספנו אפשרות של הפקת קבצים במבנה אחיד ממשק אחיד על מנת ליצא תנועות בממשק אחיד לתוכנות הנהלת חשבונות חיצונית כגון חשבשבת.

אנחנו עומלים מדי יום על שיפור ושדרוג המערכת ונשמח לשמוע מכם פידבקים והצעות.

אודות המחבר

אמיר שגב
אמיר שגב

בעלים ומייסד Powerlink. בזמני החופשי נהנה לרקוד בלהקה מקצועית ולטייל בישראל.

השאירו תגובה