צעדים ראשונים במערכת PowerLink

בפוסט הבא תוכלו לקרוא כיצד לבצע צעדים ראשונים במערכת ניהול הלקוחות של PowerLink.
תוכלו לעשות זאת באמצעות שימוש במספר כלים פשוטים שיעזרו לכם לבצע התאמה אישית של המערכת.

 

הוספת חבר צוות חדש למערכת
על מנת לייעל את העבודה בחברה שלכם צרו משתמשים נוספים לעובדים ושתפו מידע ביניהם. בעת יצירת משתמש חדש למערכת נקבעת הרשאתו ורמת שיתוף הנתונים על פי שיוך לתפקיד רלוונטי.

יצירת משתמש חדש בפאוורלינק

 

הסרגל הראשי של Powerlink
בכדי ליצור עבור משתמשי המערכת תפריט פשוט שבו נמצאות רק הפונקציות הרלוונטיות לשימוש עבורם יצרנו כפתור בתפריט העליון שנקרא עוד. תחת כפתור זה מופיעות כל הקטגוריות הקיימות במערכת. ניתן להגדיר קטגוריות נוספות מלשונית עוד שיופיעו בתפריט העליון באופן גלוי. מומלץ להעביר קטגוריות שאינן נמצאות בשימוש תדיר לתוך כפתור עוד וכן להעביר לתפריט קטגוריות שנמצאות בשימוש קבוע.

הגדרת תפריט ראשי במערכת פאורלינק

הגדרות משתמש במערכת
באמצעות לחיצה על שם המשתמש בצד שמאל למעלה ניתן לצפות בעדכונים עבור המשתמש, לערוך פרופיל, לצפות באופן מרוכז בהתראות, להגדיר קבלת התראות למייל, לשנות סיסמא, לבצע סנכרון עם גוגל ועוד.

הפרופיל שלי


הגדרות מערכת

באמצעות לחיצה על הגדרות מערכת בצד השמאלי העליון של המערכת ניתן להוסיף משתמשים חדשים, להגדיר הרשאות משתמשים, להגדיר יחידות עסקיות, ליצור תהליכי עבודה אוטומטיים, להגדיר חיבורי API ועוד.

אודות המחבר

נגה שרייר
נגה שרייר

מנכ"לית Powerlink. אני פה בשביל ליצור עבורכם חווית שימוש קלה ונעימה. כלי הרכב המועדף עלי הוא אופניים, אוהבת לבשל ומשתדלת לעשות יוגה בזמני הפנוי.

השאירו תגובה