כיצד ניתן לקבל תזכורת עבור משימות ופגישות במערכת ניהול הלקוחות של PowerLink ?

בפוסט הבא תוכלו ללמוד כיצד להשתמש בתזכורת ביעילות בתוך מערכת ניהול הלקוחות של PowerLink בקלות ובמהירות.


תזכורות

ניתן ליצור משימות עבור לקוח או מתעניין בתוך המערכת עם תאריך תזכורת. כאשר יגיע מועד המשימה ישלח מייל בבוקר המשימה וכן יקפוץ חלון של תזכורת למשימה. חלון זה ימשיך לתזכר את המשתמש עד שיבטל את התזכורת למשימה.

 


המייל היומי

בוודאי הבחנתם במייל שמתקבל כל יום בשעות הבוקר מ- PowerLink CRM. מייל זה נועד ליצור עבורכם סדר וארגון בתוך שלל המשימות והפגישות המתוכננות עבורכם.


המייל נחלק לשני חלקים:

החלק הראשון מציג את הפגישות המתוכננות לאותו היום על פי סדר של שעת הפגישה המתוכננת. ניתן להגיע לתוך כרטיס הפגישה בתוך מערכת ה-CRM במידה ואתם מחוברים לתוכנה.
החלק השני מציג רשימה של כל המשימות לאותו היום וכן את כל המשימות שלא בוצעו לפני היום.
ברגע שתלחצו על המשימה מתוך המייל יפתח אוטומטית כרטיס הפגישה בתוך המערכת.


ניהול הגדרות שליחת דוא”ל

מתוך המייל היומי ניתן להגיע להגדרות שליחת דואר אלקטרוני ולבטל את אפשרות שליחת הפגישות והמשימות היומית אם אינכם מעוניינים לקבל תזכורת זו במייל.


** קבלת המייל היומי בתוכנת Outlook

לעיתים תוכנת Outlook אינה מציגה את הקישורים שמתקבלים בתוך מיילים כצורה של הגנה מפני וירוסים ותוכנות זדוניות. לפעמים תתקלו בחסימה זו גם במייל היומי. במידה וזה קורה יש ללחוץ על שורת ההודעה בתוך המייל ולאפשר הצגת תוכן זה.

לקריאה נוספת על התאמה אישית של דוחות במערכת לחצו כאן

אודות המחבר

נגה שרייר
נגה שרייר

מנכ"לית Powerlink. אני פה בשביל ליצור עבורכם חווית שימוש קלה ונעימה. כלי הרכב המועדף עלי הוא אופניים, אוהבת לבשל ומשתדלת לעשות יוגה בזמני הפנוי.

השאירו תגובה