3 טיפים לאופטימיזציה של מערכת PowerLink CRM

הסוד הגדול בשימוש במערכת ניהול הלקוחות של PowerLink הוא הפשטות. ניתן להתאים את המערכת לצרכי המשתמש באופן קל ופשוט באמצעות מספר צעדים.

1. התאמה אישית של תפריט עליון ושדות במערכת
קיימת אפשרות להתאים את התפריט הראשי לצרכי המשתמש. ניתן להציג רק את הרשומות שבהן נעשה שימוש תדיר ולהסתיר תחת לשונית עוד את שאר הקטגוריות. כדי לבצע הגדרה של התפריט הראשי יש ללחוץ על שם המשתמש ולאחר מכן על הגדרת תפריט ראשי. במסך זה ניתן לגרור קטגוריות שבשימוש תדיר לצד ימין ולהעביר קטגוריות שאינן בשימוש לצד שמאל. ניתן לבצע התאמה אישית נוספת של המערכת על ידי יצירת שדות חדשים בכרטיס מתעניין ובכרטיס לקוח. שדות אלה יכולים להיות שדות תאריך, מייל, תיבת בחירה, מספר או שדה טקסט חופשי.

 

2. יצירת תהליכי עבודה אוטומטיים
ניתן להגדיר פעולות מסוימות במערכת ניהול הלקוחות שיופעלו אוטומטית לאחר שינוי רשומה או שדה. ניתן לשלוח דוא”ל בעל תבנית קבועה שמותאמת לנמען לאחר שינוי שדה במערכת או יצירת רשומה. ניתן לבצע קריאה לכתובת אינטרנט, זו פעולה המאפשרת התממשקות עם מערכות מידע נוספות. ניתן לשנות ערך של שדה קיים ברשומה. בנוסף, ניתן ליצור רשומה נוספת במערכת.

 

3. שימוש בלוחות בקרה
ניתן למדוד את פעילות העסק שלך באמצעות שימוש בלוח הבקרה. קיימת אפשרות להגדיר לוח בקרה מותאם אישית או להשתמש בלוח הבקרה הקיים שמוגדר כברירת מחדל במערכת.

אודות המחבר

נגה שרייר
נגה שרייר

מנכ"לית Powerlink. אני פה בשביל ליצור עבורכם חווית שימוש קלה ונעימה. כלי הרכב המועדף עלי הוא אופניים, אוהבת לבשל ומשתדלת לעשות יוגה בזמני הפנוי.

השאירו תגובה