5 בלוגים שאנחנו קוראים בשעות הפנאי שלנו

החלטנו לתת לכם טעימה מחומר הקריאה שלנו ברחבי הרשת. הבלוגים עוסקים בטכנולגיה, עיצוב, מדיה חברתית, קידום אתרים וניהול עסקי. אז שתהיה קריאה מהנה!

TechCrunch
זהו בלוג טכנולוגי שמרכז את כל החדשות בעולם ההיי-טק. בבלוג זה תוכלו למצוא כתבות על אפליקציות חדשות, סטארט אפים מצליחים, פיתוחים במוצרים הקיימים בשוק, עדכונים על החברות הגדולות בעולם כגון גוגל ואפל, אירועים וסרטונים מרתקים בתחום.

askpavel
הבלוג של פבל הוא אחד הבלוגים הישראלים המוצלחים בתחום קידום אתרים. הבלוג מרכז עדכונים וחידושים בנושא SEO מכל העולם באופן מתומצתת ותכליתי. לעיתים ניתן לקרוא מאמרים של כותבים אורחים. מומלץ לכל מי שרוצה להישאר מעודכן במה שקורה בימים אלה בתחום קידום האתרים. באתר של פבל תוכלו למצוא גם שאלות ותשובות בנושאי קידום ומשרות פנויות בתחום. ניתן להירשם לקבלת עדכונים מהבלוג בקישור זה.

Buffer
באפר היא אפליקציה לשיתוף תכנים באופן מרוכז ברשתות החברתיות. בבלוג של באפר ניתן למצוא תוכן רב הקשור בעדכונים ברשתות החברתיות, שינויים ברשתות החברתיות והרבה תובנות מתי איך וכמה לפרסם תכנים ברשתות החברתיות. הבלוג עוסק גם בשביעות רצון לקוחות ועסקים, חווית המשתמש, התייעלות בעבודה ועוד. 

Mashable
הבלוג של מאשבול מחולק לשבעה נושאים: מדיה חברתית, טכנולוגיה, עסקים, בידור, סגנון חיים, ארה”ב והעולם וצינון לשעות הפנאי, שמחולקים לתתי נושאים כך שניתן לצלול עמוק יותר אל תוך תחומי עניין ספציפיים כדון טלוויזיה, וסטארט אפ. הבלוג מספק חדשות במגוון נושאים שנעים בין תחומי פנאי לתחום הטכנולוגי.

webdesignerdepot
בלוג עיצוב שמרכז מאמרים בנושאים מגוונים כגון: עיצוב למובייל, ממשק משתמש, מיתוג, שיווק, טיפוגרפיה, פיתוח, html ועוד. בנוסף, תוכלו למצוא בבלוג שאלות ותשובות וגם הורדות בחינם של אייקונים, מוקאפים בפורמט PSD ותמונות.

ניתן לקרוא פוסטים נוספים בבלוג של PowerLink

אודות המחבר

נגה שרייר
נגה שרייר

מנכ"לית Powerlink. אני פה בשביל ליצור עבורכם חווית שימוש קלה ונעימה. כלי הרכב המועדף עלי הוא אופניים, אוהבת לבשל ומשתדלת לעשות יוגה בזמני הפנוי.

השאירו תגובה