תוכנת PoweLink CRM משיקה עדכון גרסה

שינוי ההדר העליון
במסגרת עדכון הגרסה האחרון של תוכנת PowerLink  השקנו הדר חדש ונוח לשימוש. במאמר הבא תוכלו לקרוא על השינויים שבוצעו וכן ללמוד כיצד להשתמש בפונקציות החדשות שנוספו.

כפתור חדש
כפתור חדש בראש ההדר השתנה. בכדי להגיע למידע שהיה בכפתור חדש עד היום יש ללחוץ על הלוגו. לחיצה נוספת על הלוגו או מחוץ לתפריט תסגור אותו.

חיפוש
לחיצה על זכוכית המגדלת תפתח את החיפוש. בכדי לחפש בכל הקטגוריות בתוכנה יש להקיש את מילת החיפוש ולאחר מכן Enter. בכדי לחפש תחת קטגוריה מסוימת יש לבחור את הקטגוריה בצד ימין של החיפוש ולאחר מכן להקיש את מילת החיפוש הרצויה. חיפוש מתקדם חיפוש מתקדם מאפשר לחפש בצורה יותר מדויקת ומעמיקה בתוך הנתונים. לחיצה על החץ בצד שמאל של החיפוש תפתח אותו ותאפשר לבצע חיפוש ממוקד על פי פילוח של נתונים כגון, סטטוס, מנהל לקוח, תאריך ועוד.

חיפוש מתקדם
חיפוש מתקדם מאפשר לחפש בצורה יותר מדויקת ומעמיקה בתוך הנתונים. לחיצה על החץ בצד שמאל של החיפוש תפתח אותו ותאפשר לבצע חיפוש ממוקד על פי פילוח של נתונים כגון, סטטוס, מנהל לקוח, תאריך ועוד.

התראות
כאן יוצגו התראות על עדכונים עבורך בכל כרטיס במערכת ומעקב אחר שדות בתוכנה. כאשר קיימות התראות עבורך יהיה ריבוע אדום. בכדי לראות את ההתראות יש ללחוץ על הפעמון.

הגדרות משתמש
בכדי להגיע להגדרות משתמש יש ללחוץ על התמונה העגולה או על החץ שבסמוך אליה. בכדי להגיע להגדרות פרופיל משתמש יש ללחוץ על הצג פרופיל.

הגדרות מערכת
על ידי לחיצה על גלגל השיניים בראש התפריט בצד שמאל ניתן להגיע להגדרות מערכת. לתפריט הגדרות המערכת נוספו גם האפשרות לייבא קובץ והאפשרות להגדיר את הקטגוריות בתפריט הראשי.

עזרה
כאן תוכל לקבל תמיכה על התוכנה ולצפות במאמרי הדרכה.

 

 

אודות המחבר

נגה שרייר
נגה שרייר

מנכ"לית Powerlink. אני פה בשביל ליצור עבורכם חווית שימוש קלה ונעימה. כלי הרכב המועדף עלי הוא אופניים, אוהבת לבשל ומשתדלת לעשות יוגה בזמני הפנוי.

השאירו תגובה