4 טיפים לשיפור אסטרטגיות השיווק שלך במובייל

שיווק בסלולר הפך להיות חלק מאד גדול בעוגת השיווק באינטרנט בשנים האחרונות. באמצעות ביצוע ההמלצות במאמר הבא תוכל למקסם ולייעל את הכוח והנראות שלך במובייל.


הפוך את המייל שלך למותאם למובייל
מחקרים עכשוויים מציינים כי יותר מ-50% מהמיילים שנקראים היום נפתחים מתוך מכשירי סמארטפון. בשל כך חשוב ליצור מיילים מותאמים לצפייה מהטלפון. חשוב להקפיד על כתיבת פסקאות קצרות ואינפורמטיביות וליצור עימוד מייל של  עמודה אחת. כיום, רוב תוכנות הדיוור מאפשרות לשלוח גרסה מותאמת לנייד לצד הגרסה האינטרנטית. בגרסה זו חשוב לבחור בטקסטים וכפתורים גדולים. חשוב לוודא שכל הלינקים שצירפת למייל נפתחים בצורה מיטבית במכשירים ניידים. אם צירפת תמונות למייל חשוב לזכור שלא כל המכשירים יוכלו לצפות בהן ולכן יש לוודא שהמייל שאתה שולח נראה מזמין ואטרקטיבי גם ללא תמונות. 

הפוך את האתר שלך לרספונסיבי
כאשר מדברים על אתר רספונסיבי הכוונה היא לאתר שבקוד התכנותי שלו קיימת הנחייה לשינוי בגדלים של טקסטים, תמונות ורכיבים באתר על פי הגודל של האתר. כלומר, המבנה של האתר משתנה בהתאם למכשיר שממנו את גולש. בהתאם לגודל של המכשיר ממנו אתם צופה באתר יוצג המידע באופן ארגון שונה שיקל על הגולש לצפייה בו. זהו צעד נוסף שיקל על הגולשים לצפות במידע באתר וכפועל יוצא מכך גם יגדיל את הכניסות לאתר שלך ואת המכירות או הפניות ממנו. בנוסף, גוגל מעדיף לקדם בתוצאות החיפוש שלו אתרים רספונסיביים לעומת אתרים שבנויים בטכנולוגיה רגילה. אם האתר שלכם עדין לא מותאם עדין לסלולר עדיף ליצר גרסה אחת שתתאים למובייל ול-web למרות שאפשרות זו יותר יקרה מבחינת פיתוח היא תחסוך לך הרבה כסף בעתיד כשיהיו גדלים נוספים של מכשירים ניידים שאליהם תצטרך לבצע התאמות.

רשום את העסק שלך באתרים שונים ברשת- גוגל מקומות
מחקרים עכשוויים מציינים כי 4 מתוך 5 משתמשי האינטרנט במכשירים הניידים משתמשים בו על מנת לחפש מידע מקומי כמו מיקום, שעות פתיחה, ביקורות וכו’. רישום של האתר שלך בגוגל מקומות ובאתרי ביקורת שונים כגון Tripadvisor  ודומיו שהם אתרי חיפוש נפוצים למשתמשי הסלולר יגדיל באופן משמעותי את הכניסות לאתר שלך ואת החשיפה למצור שלך ללקוחות רבים יותר. רישום מלא ונכון של העסק שלך הוא צעד נכון ראשון אך בכדי לבסס את הרישום הנך זקוק לכמה שיותר תמונות, סרטונים ואפילו קופון הנחה שיגדיל את החשיפה שלך באופן מקסימלי.

שקול בזהירות פיתוח אפליקציה
אין צורך לפתח אפליקציה בכל מחיר. סיבה טובה ללכת במסלול של שאפליקציה ידיעה חד משמעית שהלקוחות שלך ישתמשו בה. למרות שזה יכול להיות נחמד להיות בעל אפליקציה ולמרות שהופעה שלה בחנות נראית כאילו היא יכולה לקדם אותך המציאות היא שאם אין לה שימוש אמיתי זהו בזבוז של זמן יקר ושל משאבים אחרים. בנוסף, רב האפליקציות היום ננטשות מהר מאד. אל תיתן להילה וליוקרה של רעיון האפליקציה לשבות אותך בקסמיה המתעתעים.

עכשיו כשהתחלת לשקול את כל השינויים המוצעים תחשוב כמה מהלקוחות שלך משתמשים במכשירים ניידים שימוש יום יומי, כמה מהאנשים שסביבך היו מסתדרים שעה, יום או שבוע בלי המכשיר הסלולרי שלהם? זו הסיבה העיקרית שעליך לוודא שאתה עושה ככל שביכולתך להקל על קהל לקוחותיך ליצור אתך אינטראקציה דרך הנייד.

 

אודות המחבר

נגה שרייר
נגה שרייר

מנכ"לית Powerlink. אני פה בשביל ליצור עבורכם חווית שימוש קלה ונעימה. כלי הרכב המועדף עלי הוא אופניים, אוהבת לבשל ומשתדלת לעשות יוגה בזמני הפנוי.

השאירו תגובה