3 טיפים שיעזרו לך להגדיל הגעה של לקוחות פוטנציאלים לפגישות

במסגרת עבודתי חלק גדול מזמני מוקדש לאיתור לקוחות חדשים ולהגדלת ההכנסות מתוך מאגר הלקוחות הקיימים שלי. לא פעם אני משקיע שעות רבות בניהול שיחות מכירה בכדי לקדם את המוצר אותו אני מוכר, אך לפעמים למרות ההשקעה הגדולה, שמצריכה ממני משאבים וזמן רב, הלקוח הפוטנציאלי שוכח להגיע לפגישת המכירה הסופית.

אז מה ניתן לעשות בכדי להגדיל את מידת ההגעה לפגישות של לקוחות פוטנציאלים? ישנן דרכים רבות על מנת לתזכר את הלקוח הפוטנציאלי על כך שנקבעה עבורו פגישה.
אחת מן הדרכים המועדפות עלי היא שליחת תזכורת על קיום הפגישה בהודעת טקסט או בהודעת דואר אלקטרוני.

יצירת מייל תזכורת אוטומטי
כאשר אני עובד עם מערכת ניהול הלקוחות של Powerlink אני יכול לבצע את הפעולות האלה בלחיצת כפתור. כשאני רוצה לתזכר לקוח פוטנציאלי להגיע לפגישה אני יוצר תהליך עבודה אוטומטי ששולח מייל ומופעל על ידי קביעת פגישה חדשה ביומן של Powerlink.

יצירת הודעת טקסט לתזכורת
קיימת אפשרות ליצור תהליך עבודה אוטומטי שישלח sms עם המידע על הפגישה ללקוח לאחר יצירת רשומה של פגישה במערכת. בנוסף, ניתן לשלוח תזכורת בהודעת טקסט גם באופן פרטני מתוך כרטיס הלקוח או המתעניין.

יצירת משימת תזכורת
דרך נוספת ליצירת תזכורת לפגישה היא הוספת משימה. במידה ואני רוצה לתזכר את האדם איתו קבעתי פגישה אני יכול להוסיף משימה שתקפיץ עבורי תזכורת בתוך המערכת וכן באותו יום של הפגישה אקבל מייל עם ריכוז של המשימות והפגישות לאותו היום. דרך זו עוזרת לי לנהל ולבצע מעקב אחר הפגישות הצפויות לאותו היום וכן על המשימות שקבעתי לעצמי.

לסיכום, על מנת להגדיל את היקף המכירות שלך כל שעליך לעשות הוא להתחיל להשתמש באופן קבוע בתזכורות ובתהליכי העבודה האוטומטיים הקיימים בתוכנת Powerlink crm.

אודות המחבר

אמיר שגב
אמיר שגב

בעלים ומייסד Powerlink. בזמני החופשי נהנה לרקוד בלהקה מקצועית ולטייל בישראל.

השאירו תגובה