כיצד תגדילו את כמות הלידים שלכם בלי להוסיף כסף

אחד הדברים שיותר מרגשים אותי במסגרת העבודה השוטפת שלי הוא הצלחות. יותר מהביטוי הכספי של כניסה של לקוח חדש אני באמת מסופק שהצלחתי לתת פתרון טוב ויעיל עבור משתמשים חדשים של התוכנה שלי.

בכדי להגדיל את כמות ההצלחות שלי אני משתמש בכמה טריקים מאד מעניינים שיכולים לעזור לכל חברה שעוסקת בניהול לידים וטיפול בהם.החלטתי לחלוק את הסודות שלי בכדי שתוכלו להפוך את העסק שלכם למצליח בלי להוסיף שקל אחד לתקציב הפרסום.

השלב הראשון בתהליך ייעול העבודה הוא עבודה עם מערכת ניהול לקוחות שבה קיימת אפשרות להכניס לידים על בסיס מקורות הגעה שונים. כל ליד שנכנס יקבל זיהוי ייחודי על בסיס הקמפיין שממנו הגיע.

השלב השני הוא חלוקה של הלידים על פי איש המכירות המטפל בו והנחייה של איש המכירות לטפל בליד על פי שינוי סטטוסים. עכשיו כשכל הנתונים הרלוונטיים קיימים במערכת ניתן לבצע בדיקות כדאיות של הפרסום בכל מיני צורות. לדוגמא ניתוח ביצועים של אנשי מכירות, ניתוח כדאיות של קמפיינים ועוד.
ניתן לבצע ניתוח גרפי של נתונים אלה דרך לוחות הבקרה בתוכנה.

במידה ותבצעו ניתוח על פי מקור הגעה, כלומר על פי סוג הקמפיין בשילוב עם סטוטס של הליד. תוכלו ליצור אופטימזציה של חלוקת עוגת ההוצאות על קמפיינים בצורה הנכונה ביותר ותוכלו להשקיע את תקציב הפרסום שלכם בצורה חכמה. בנוסף, ניתוח לידים על פי סטטוסים ונציג מכירות יתן לכם אינדיקציה מצויינת אילו נציגים מבצעים את עבודתם בצורה הטובה ביותר, את מי צריך לתגמל ולמי צריך לתת עוד דחיפה קטנה על מנת שישתפר.

אודות המחבר

אמיר שגב
אמיר שגב

בעלים ומייסד Powerlink. בזמני החופשי נהנה לרקוד בלהקה מקצועית ולטייל בישראל.

השאירו תגובה