6 דרכים שיהפכו את לוח הבקרה שלך מטוב למצוין

לוח בקרה הוא מסך בודד שעוקב אחרי מספר מדדי מפתח בזמן אמת. עבור שיווק ומכירות זה המקום שבו ראש צוות המכירות עוקב אחר הכנסות, מצב המכירות הצוותי ומימוש הזדמנויות מכירה. כשאני יוצרת לוח בקרה אני מתמקדת במספר קווים מנחים. רציתי לשתף אתכם בעקרונות הבניה שמובילים אותי מאחורי הקלעים:

שימווש בלוח בקרה ראשי לכל העסק  צור לוח בקרה ראשי שיהיה אחיד עבור כל צוות המכירות ומולו יבוצע מעקב זהה לגבי תהליכים שתגדיר לבקרה. השתמש בשיטת מדידה אחידה עבור כל לוחות הבקרה בכדי שכל הצוות יבין את המעקב שלך.

מפה את מחזור המכירות שלך והגדר שלבים  קבע את שלבי המכירה ולאחר מכן צור עבורם דוחות מתאימים בלוח הבקרה. לדוגמא בצע מעקב אחר לידים בכל שלביהם באמצעות חיתוך נתונים המתייחסים לסטאטוס הליד, חיתוך נתוני לקוחות על פי סוגים, חלוקת לידים ולקוחות על פי נציגי מכירות מטפלים. 

בצע בדיקות  בחן את לוח הבקרה שבנית, קבל ביקורת מהמשתמשים הנוספים שלו ושפר אותו שוב ושוב בהתאם לצרכים המשתנים. וכך, לאט לאט תיצור לוח בקרה אידאלי עבור כל המשתמשים.

הגדר יעדים  הגדר יעדי מכירה ושיווק עבור מדדים בלוח הבקרה שלך על מנת לוודא הגעה אליהם וביצוע של המשימות. היעדים ידרבנו ויכוונו את הצוות שלך ואותך למקומות שדורשים חיזוק ושיפור ולמקומות בהם הושגו היעדים ויש לבצע תכנון מחדש לחודש הבא בהתאם להצלחות. 

הפוך את לוח הבקרה לנעים לצפייה  לוח בקרה הוא מקום שבו אתה ואנשי המכירות שלך מבלים הרבה ולכן רצוי וכדאי שיהיה נעים לצפות בנתונים שבו מבחינה ויזואלית. צור טבלאות, גרפים ומדדים המכילים צבעוניות נעימה לעין, אל תעמיס לחות בקרה רבים מדי ומיותרים, היה ממוקד בנתונים העיקריים שיש לבצע עליהם מעקב ואותם תציג.

הפוך את לוח הבקרה לנייד  כיוון שקיים צורך הולך וגובר להיות מחובר לנתונים בכל עת, צור לוח בקרה תמציתי עם נתונים שתרצה לבצע עליהם מעקב מכל מקום בכל זמן והתחבר אליהם מתוך האפליקציה לטלפונים חכמים. לחצו להורדת כאן להורדת האפליקציה לאנדרואיד ולאייפון

 

 

אודות המחבר

נגה שרייר
נגה שרייר

מנכ"לית Powerlink. אני פה בשביל ליצור עבורכם חווית שימוש קלה ונעימה. כלי הרכב המועדף עלי הוא אופניים, אוהבת לבשל ומשתדלת לעשות יוגה בזמני הפנוי.

השאירו תגובה