חידושים אחרונים במערכת PowerLink CRM

במסגרת הפעילות השוטפת של החברה אנו עושים מאמצים רבים על מנת לשדרג ולשפר את מערכת ניהול הלקוחות של Powerlink. ריכזנו עבורכם את השינויים המרכזיים שחלו בתוכנה בחודשים האחרונים. חשוב לציין שחלק מהשינויים הוכנסו למערכת בעקבות בקשות והמלצות שלכם.

משימות ופגישות לוז יומי
נוסף ממשק משימות חדש ונוח במערכת. ניתן ללחוץ עלהפעמון בצד העליון השמאלי של המסך ולראות פירוט של המשימות להיום ולמחרכאשר ישנן משימות ופגישות שלא בוצעו יופיע ליד הפעמון מספר המציין את כמות הפגישות והמשימות לאותו היום. קיימת אפשרות לראות את פרטי המשימה ואת המתעניין הלקוח או איש הקשר שמקושר למשימה ואת מספר הטלפון שלו. הפגישות לאותו היום יופיעו אף הן תחת כפתור הפעמון ויעלמו אחרי חלוף מועד הפגישה.

תזכורות
נוסף ממשק תזכורות חדש שבו מופיעה התזכורת למשימה על המסך ברגע שמגיע מועד התזכורת שנקבע. ניתן לבטל את התזכורת או לדחות אותה בעשר דקות. ביטול התזכורת לא מבטל את המשימה אלא רק את התזכורת אליה. תזכורת לפגישה מופיעה על המסך עשר דקות לפני מועד הפגישה, בלחיצה על בטל תזכורת לא תופיע יותר תזכורת זו.

שיפור ממשק התראות
ההתראות על עדכונים ברשומות על ידי משתמשים במערכת מופיעות כעת תחת אייקון הצ’אט בחלק השמאלי העליון של המסך. ניתן לראות את התוכן של ההתראה, מי פרסם את ההתראה ובאיזו רשומה פורסמה.

כפולים
נוסף שדה חדש במתעניין ולקוח שנותן אינדיקציה לרשומות כפולות במערכת. ברגע שתוכנס רשומה חדשה עם טלפון או מייל זהה לרשומה אחרת במערכת שדה זה יציג אינדיקציה לכך שזוהי רשומה כפולה. ניתן ליצור תצוגה עם סינון של הרשומות הכפולות במערכת וכך לבצע בקרה לגבי רשומות שכבר נמצאות במערכת.

עריכה מתוך רשימה
באמצעות לחיצת “דאבל קליק” על העכבר ניתן לערוך שדות מסוג תיבת בחירה מתוך רשימות ללא צורך להיכנס לכרטיס הרשומה.

שם חברה באיש קשר
בחיפוש המהיר לצד איש הקשר נוסף שם החברה על מנת לאפשר מציאה נוחה ומהירה יותר של אנשי קשר במערכת.

שכפול מוצר לקוח
הוספנו אפשרות של שכפול מוצר לקוח שבאמצעותה ניתן להזין מספר מוצרים דומים לאותו לקוח בצורה מהירה ונוחה. לאחר לחיצה על כפתור השכפול תפתח הרשומה החדשה במצב עריכה על מנת שתהיה אפשרות לבצע את השינויים הנדרשים.

שכפול משימה ופגישה
ניתן לשכפל משימה או פגישה מתוך הכרטיס באמצעות לחיצה על כפתור שכפל. יעיל עבור עדכון מהיר של משימה חוזרת או עבור פגישה עם מספר משתתפים, באמצעות השכפול ניתן לעדכן במהירות בכל היומנים של המשתמשים במקביל.

קליטת לקוחות וקריאות שירות מטופס אינטרנטי
באמצעות הטמעת קטע קוד בדף אינטרנט של צור קשר או עמוד נחיתה ניתן לקלוט באופן אוטמטי לתוך מערכת Powerlink קריאות שירות או לקוחות חדשים.

שכפול widget בלוח הבקרה
ניתן ליצור גרף או מדד בלוח הבקרה ולשכפל אותו עם שינויים קלים עבור משתמשים שונים או עבור גרף עם שינויים קלים.

 היכנסו לקריאה נוספת על עוד עדוכונים במערכת ניהול הלקחות של Powerlink.

אודות המחבר

נגה שרייר
נגה שרייר

מנכ"לית Powerlink. אני פה בשביל ליצור עבורכם חווית שימוש קלה ונעימה. כלי הרכב המועדף עלי הוא אופניים, אוהבת לבשל ומשתדלת לעשות יוגה בזמני הפנוי.

השאירו תגובה