כנס, כנס!! 4 כנסי השיווק החמים לחורף הקרוב

עולם הפרסום הוא עולם דינאמי שעובר שינויים באופן תמידי. לכן חשוב להתעדכן כל הזמן בפלטפורמות החדשות ובדרכים להתמודדות אתגרים בתחום. אנחנו שמחים להמליץ לכם על 4 כנסי שיווק שייקחו את העסק שלכם צעד אחד קדימה.

כנס NextCase
מתי זה קורה: 30.12.2014
איפה? גני התערוכה, מרכז הירידים.

הייחוד של כנס זה הוא בהתמקדות במקרי בוחן אמיתיים. דוברים מהחברות המובילות במשק יציגו שלב אחר שלב כיצד הם פעלו במצבים קונקרטיים על מנת להתמודד עם האתגרים בחברה שלהם. בנוסף, כדי לא להלאות אותנו ולשמור על התוכן הכי רלוונטי וענייני, תוקצב לכל הרצאה 20 דקות בלבד. הדוברים יחלקו איתנו את התובנות שלהם בנושאים מגוונים כגון: PPC ,SEO , שיפור ייחס המרה, עמודי נחיתה, שיווק באמצעות תוכן ועוד. ההרצאות אינן מפורסמות במקום אחר ותוכנן מוצג בלעדית למשתתפי הכנס. אז אם אתם פחות מעוניינים לשמוע תיאוריות וסיסמאות ומסקרן אתכם יותר לשמוע על שיווק ישר ולעניין, היינו ממליצים על NextCase.

ועידת הדיגיטל 2014
מתי זה קורה? 28.12.2014
איפה? מלון דיויד אינטרקונטיננטל.

ועידה זו תתמקד בתחום השיווק הדיגיטלי שהופך למרכזי יותר משנה לשנה. עולם הדיגיטל הוא עולם שמשתנה בקצב מהיר, לכן גם אם אתם שוחים בשיווק דרך פרסום ברשתות חברתיות ובגוגל הועידה הזו יכולה לקחת אתכם קדימה לשלב הבא בשיווק הדיגיטלי. את הועידה ינחו כתבי דה-מרקר ויחד עם הדוברים הם ינסו לבדוק לאילו כיוונים עתידיים יתפרס עולם השיווק הדיגיטלי וכיצד הוא ישפיע על עולם השיווק.

ועידת Go Mobile
מתי זה קורה? 21.1.2015
איפה? מלון דיויד אינטרקונטיננטל.

הועידה תתמקד בנושא שנכנס לכל אחד לכיס, תחום המובייל והסמארטפון. יום הועידה יתחלק לשניים ויאפשר להתמקד בחלק שיותר מעניין אתכם. חצי יום יוקדש לתחום השיווק, הפרסום והפיתוח העסקי במובייל והחלק השני יוקדש לטכנולוגיה ופיתוח. הועידה מציעה תוכן מגוון בנושא אימוץ אסטרטגיית שיווק במובייל ואופן ההתמודדות עם האתגרים הרבים שעולם זה מזמן לנו.

כנס איגוד השיווק-Rocking the Market
מתי זה קורה? 12.1.2015
איפה? גני התערוכה, מרכז הירידים.

לפעמים אנחנו יושבים בכנס והנה עולה אותו הדובר שכבר שמענו בכנסים הקודמים או שמספרים לנו בפעם העשירית על אותה התיאוריה. בכנס הזה מבטיחים לנו שזה לא יקרה. הכנס יתמקד בנושאים חדשניים ובדוברים חדשים שיחלקו איתנו קווי מחשבה, כלים ואסטרטגיות שיווק מעניינים שלא שמענו בעבר. הכנס יובא מטעם איגוד השיווק הישראלי המאגד את החברות המשווקות והמפרסמות במשק בכל הענפים.

אחרי שתשובו מהכנס עמוסי חוויות ותובנות תוכלו ליישם את כל מה שלמדתם באמצעות מערכת ניהול הלקוחות של PowerLink במספר צעדים פשוטים.

אודות המחבר

אמיר שגב
אמיר שגב

בעלים ומייסד Powerlink. בזמני החופשי נהנה לרקוד בלהקה מקצועית ולטייל בישראל.

השאירו תגובה