התחדשנו בפיצ’ר שלא ייתן לשיחות נכנסות להפריע

חברת PowerLink שואפת לתת מענה יעיל לצרכים שלכם, אנחנו מקשיבים כל הזמן לבקשות שלכם ולא מפסיקים לחשוב כיצד אנו יכולים להמשיך לעזור לכם לעבוד בצורה הטובה ביותר. אנחנו שמחים להשיק פיצ’ר חדש שיעזור לכם לקבל שיחות נכנסות אל תוכנת הניהול של PowerLink ולהיות בקשר עם הלקוחות מבלי שזה יפריע לעבודתכם על המחשב.

הפיצ’ר שהוספנו מיועד ללקוחותיו המחוברים למערכת מרכזיות של voicenter. מהיום כאשר תקבלו שיחה נכנסת תתאפשר פונקציה של סרגל שיחה מעל התוכן הפתוח בתוכנה. כאשר נכסנת שיחה או כשאתם מוציאים שיחה יופיע המסך הקופץ כסרגל בתחתית העמוד.

המסך יכלול את פרטי המתקשר אם הוא נמצא במערכת בתור לקוח, מתעניין או איש קשר. ליד שם הלקוח יופיע כפתור “פתח”. על ידי לחיצה על הכפתור תוכלו לפתוח את כרטיס הלקוח או המתעניין ולהיות מעודכנים בכל הפרטים הרלוונטיים לגביו. כמו כן, בצידו השמאלי של הסטריפ תוכלו לצפות במשך זמן השיחה.

חידוש זה מאפשר לכם להישאר ממוקדים בתוכן שבו עסקתם לפני שנכנסה השיחה. שיחות נכנסות לא יוציאו אתכם מהדף בו שהיתם, אלא יתווספו למסך הקיים. בנוסף בסיום השיחה או בכל שלב שתרצו תוכלו לסגור את הסטריפ באמצעות לחיצה על האיקס בצד שמאל שלו. יותר מכך, גם אם לא שמרתם את המידע לפני קבלת השיחה, כל התוכן אותו הוספתם יישאר בדיוק כפי שהיה ותוכלו להמשיך בעבודתכם בצורה חלקה ופשוטה.

מקווים שהפיצ’ר החדש יוסיף וישפר את איכות העבודה עם מערכת הניהול. אתם מוזמנים להגיב ולחוות את דעתכם על העדכון.

אודות המחבר

אמיר שגב
אמיר שגב

בעלים ומייסד Powerlink. בזמני החופשי נהנה לרקוד בלהקה מקצועית ולטייל בישראל.

השאירו תגובה