עם מערכת מרכזיות, מהר מאוד תשכח איך לחייג

שיחות טלפון הן חלק אינטגרלי מהיומיום של כל חברה. זהו ערוץ תקשורת המאפשר קשר ישיר ומהיר עם הלקוחות. כדי שתוכלו לעקוב אחריו ולדלות ממנו מידע רב ככל הניתן אנחנו ב-Powerlink מאפשרים לכם לעבוד עם מערכת מרכזיות המשולבת עם מערכת ניהול לקוחות שלנו. אנחנו עושים זאת בעזרת שירותי המרכזייה של Voicenter המבוססים על ענן.

ריכזנו לפניכם את כל היתרונות שנותנת התכונה יחד עם השילוב של מערכת מרכזיות כדי שתוכלו למצות את כל האפשרויות שהתוכנה שלנו יכולה לעשות בשבילכם:

שיחה מזוהה
בעת קבלת שיחה נכנסת המערכת תזהה את המתקשר ותציג את שמו במידה והוא מתעניין או לקוח רשום. כמו כן, השיחה תתועד על מנת שתוכלו לצפות לאחר מכן בהיסטורית השיחות עם הלקוח.

Click-to-Call
כאשר תהיו מעוניינים להתקשר ללקוח תוכל לעשות זאת בלחיצת כפתור אחת בלבד. במקום לבזבז זמן בחיפוש מספר הטלפון והקשת המספרים בטלפון, תוכלו פשוט ללחוץ על מספר הטלפון וההתקשרות תעשה באופן מיידי.

זיהוי הנציג שענה לשיחה
כל משתמש אצלכם בחברה יקבל מספר שלוחה ושם משתמש. בנוסף תוכלו להגדיר את המשתמשים השונים לפי מחלקות, סניפים או היררכיות ניהול. כמובן שתמיד תוכלו להוסיף, לערוך ולמחוק משתמשים מהמערכת הארגונית. כאשר שיחה תתבצע המערכת תזהה את שם נציג החברה שענה ותשמור מידע זה. כך תוכלו לעקוב בקלות ובבהירות אחר היסטורית השיחות ומי היה הנציג שידבר עם הלקוח או המתעניין. בנוסף הנציג יוכל להיות מחובר למרכזיית הארגון מכל מקום בעולם ולהישאר מעודכן ובקשר עם סניפי החברה בכל מקום בעולם.

לוג שיחות
על ידי שילוב מערכת מרכזיות בתוכנת CRM תוכלו לצפות בכל היסטוריית השיחות של כל משתמש בחברה. יתרה מזאת תחת כל כרטיס לקוח או מתעניין ישמרו השיחות שנערכו עמו. בארכיון השיחות תוכלו לראות מתי נערכו השיחות והאם השיחה היא נכנסת, יוצאת או שאינה נענתה. בנוסף, תוכלו לדעת מה היה האורך של כל שיחה. שורת מידע משמעותית מאוד תציג בפניכם מי הנציג שענה לכל אחת מהשיחות ועל ידי כך לשמור על תקשורת עקבית ורציפה עם הלקוח או המתעניין.

הקפצת מסך בעת התקשרות
כאשר תתקבל שיחה תתבצע פעולת הקפצת סרגל שיחה בתחתית העמוד ובו שם המתקשר והסטטוס שלו בין אם הוא לקוח קיים או מתעניין. ליד שמו יופיע כפתור “פתח” עליו תוכלו ללחוץ ולצפות בכל היסטורית ההתקשרות ביניכם לבינו.

ניתוב שיחות
באמצעות ממשק חדשני אתם תנתבו את השיחות בארגון. באפשרותכם לקבוע התנהגויות שונות למספרי טלפון שונים. בצורה כזו תוכלו לנתב שיחות למקומות שונים לפי ימים ושעות, הצמדת מספרים מסוימים לנציגים, מחלקות או סניפים. כך, אתם נהנים משליטה מלאה ומגמישות מקסימאלית בניהול ניתוב השיחות הנכנסות לארגון, וכן מיכולת ביצוע שינויים בתוך שניות.

הקלטת שיחות
על ידי שימוש במערכת מרכזיות תוכלו להגיע להקלטת השיחה שנערכה מתוך רשומת השיחה בכרטיס הלקוח. ההקלטה תישמר תחת כרטיס הלקוח ותהיה זמינה להשמעה או להורדה למחשב. כל ההקלטות ישמרו בצורה מאובטחת. כמו כן המערכת תשמור ארכיון שיחות מוקלטות ובו היסטוריית ההקלטות של החברה או הארגון. פונקציה זו תאפשר לכם לא רק לעקוב אחר היסטורית השיחות אלא גם לשחזר את הנאמר בשיחה עצמה.

שילוב מערכת מרכזיות בתוכנת ניהול הלקוחות של Powerlink היא הסינרגיה המושלמת לניצול מקסימלי של שיחות הטלפון שלכם.

אודות המחבר

מעיין בקל

השאירו תגובה