מה מתחבא ב-CRM ולא ידעתם?

יש חברות הייטק שפעם בשנה עוצרות הכל, מרימות אירועי ענק רק כדי לחשוף את העדכונים החדשים שהכינו עבור המשתמשים. ויש חברות הייטק שפשוט מעדכנות. ניהול לקוחות צריך להיות נוח, קל ופשוט כדי לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלכם ולגייס את הלקוחות הפוטנציאליים המתאימים ביותר. הכנסנו עבורכם עשרות פיתוחים חדשים במערכת ניהול הלקוחות בחודש האחרון שאם אתם עדיין לא מכירים – זה הזמן.

ריכזנו עשרה מהפיתוחים שאולי פספסתם ונראה לנו שממש תאהבו:

1. חיפוש מהיר: בטח כבר התרגלתם אבל שינינו את הקוד של החיפוש כדי להפוך אותו למהיר ונוח יותר. בכתיבה של 2 אותיות בלבד יופיעו בשניות כל הרשומות הרלוונטיות שיכול להיות שאתם מחפשים. זירזנו את זמן התגובה ועכשיו התוצאות מופיעות בזמן קצר יותר. לא צריך לבזבז זמן על חיפושים. זה מיותר.

2. שדה ברירת מחדל ברשומה מקושרת: אם יצא לכם להתאים שדות בטח השתמשתם בשדה “רשומה מקושרת” המאפשר חיבור בין שתי רשומות שונות. הוספנו עבורכם אפשרות להגדיר שדה ברירת מחדל בבחירת רשומה מקושרת. הסיבה לכך היא שלפעמים הלחיצה הנוספת היא חסרת תועלת כשמגדירים תמיד את אותו השדה. אנחנו ממליצים להשתמש באפשרות הזו לניהול לידים, היא תייעל לכם את העבודה.

3. ייצוא לאקסל מלוחות בקרה: ביקשתם, קיבלתם. הנתונים המופיעים בדוחות שלכם ניתנים עכשיו לייצוא לקובץ אקסל. למה? כי חשוב לנו שתקבלו את התוכנה הכי טובה עבורכם ועבור העסק שלכם. אז הוספנו את סמל האקסל לצד לוחות בקרה ואתם יכולים ליצור קובץ בו יופיעו כלל הנתונים מהגרף.

4. שדה משני בתיבת בחירה: כדי ליצור רצף עבודה הגיוני ונוח יצרנו שדות משניים לשדות הבחירה המותאמים שלכם במערכת. מעכשיו, אם קיים שדה בחירה שתלוי בשדה אחר תוכלו להגדיר להם תלות זה בזה. כך יוצגו מולכם אך ורק השדות הרלוונטים כשאתם צריכים אותם.

5. ערוך עימוד דף שינה מקום והפך לגלגל שיניים: אל תדאגו, אתם עדיין יכולים לערוך את התצוגה של הדף, את השדות וסדר ההופעה שלהם. זה פשוט מופיע כעת בכפתור גלגל השיניים הקטן באמצע העמוד. בלחיצה עליו יופיעו כל שאר גלגלי השיניים הקטנים שמאפשרים עריכה ושינוי של שדות.

6. סרגל שיחה: אם אתם מתממשקים עם שירותי המרכזייה של Voicenter אתם בטח כבר לא יכולים בלי סרגל השיחה אשר קופץ במסך מערכת ה-CRM ונותן לכם גישה מהירה למידע אודות הלקוח או המתעניין מצידו השני של הקו, אבל מדובר בפיתוח חדש לגמרי. אם עדיין אין לכם התממשקות, טוב…תתממשקו. אתם מפספסים.

7. התראות משתמשים: אם אהבתם את המייל היומי שמזכיר לכם על משימות ופגישות, אתם חייבים להכיר את האפשרות החדשה הזו. אתם בוחרים מתי תתקבל תזכורת במייל או בsms– לפני פגישה או דד-ליין של ביצוע משימה.

8. איחוד מסך פרופיל משתמש: אם יש משהו שאנחנו יכולים להתגאות בו, זה הקלות של התוכנה שלנו. היא נוחה וקלה להבנה, כך שכל אחד מהעובדים שלכם גם עובדים ללא זיקה למחשבים יוכלו לעבוד איתה. לכן, כשהבנו שיש שני מסכי פרופיל עם אותה מטרה שילבנו אותם. תכלס, זה היה די מבלבל. עכשיו הכל ברור. מסך אחד- כל האפשרויות.

9. שכפול תעודת משלוח: מה יש להגיד? יצרתם תעודת משלוח, רציתם עוד אחת בדיוק כזאת, נתנו לכם את האפשרות. ככה, פשוט.

10. שדה כמות פריטים בתעודת משלוח: בתכלס היינו צריכים לחשוב על זה קודם. אבל עכשיו יש לכם את זה. בהנפקת תעודת משלוח אפשר להוסיף את כמות הפריטים הנשלחים.

רק בשבוע שעבר בחרתם להוסיף שירותי סליקה למערכת הCRM, וזה הפיתוח הבא שאנחנו עובדים עליו יחד עם עוד עשרות אפשרויות קטנות שעושות את היום יום בעבודה לנוח יותר, קל יותר ומהיר יותר.

יש עוד פיתוחים שחסרים לכם? ספרו לנו, אנחנו מתים לשמוע

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה