לא תחשבו יותר על פייסבוק כשתשתמשו בפיצ’ר הזה

עסק טוב מושתת על שיתופיות – מול הלקוחות, ובטח שמול העובדים. תוכנת ניהול הלקוחות PowerLink CRM מספקת תשתית ליצירת עסק שיתופי ומאורגן על מנת שתוכלו לנצל את המקסימום מהמידע שנשמר אצלכם במערכת ולשתף אחד את השני בכל הקשור לניהול העסק. אצל כולנו מפעפע הצורך לשתף את הסובבים אותנו. אז למה שלא תנצלו את הצורך הזה לשפר את הדרך בה אתם עובדים?

היום אי אפשר להגיד “שיתוף” בלי לחשוב “רשת חברתית”. לכן, יצרנו עבורכם רשת חברתית עסקית שמאפשרת העברת מידע בין המשתמשים בתוכנה בקלות. לצד כל רשומה במערכת כמו לקוחות, מתעניינים או פגישות קיים לוח פרסומים בו תוכלו לראות את השינויים שהתרחשו בפרטי הלקוח ואת ההערות שרשמו שאר העובדים. לא פעם טיפול בלקוח עובר מנציג אחד לשני וכשזה קורה יש חשש לאיבוד מידע. בעזרת הרשת החברתית ניתן להעביר הודעות חשובות, קבצים ותמונות זה לזה ובכך לדאוג שכל הפרטים הנוגעים ללקוח או לניהול לידים נגישים לכולם ומאפשרים את הטיפול הטוב ביותר במקרה. לא מדובר על אפשרות המתאימה לניהול מוקד מכירות בלבד, כל עסק קטן יוכל למצוא את הרשת החברתית העסקית יעילה ושימושית.

ניהול עסק זה הוא לא רק דאגה לפרטים הקטנים, זו גם התמונה השלמה. בדיוק מהסיבה הזו כדאי להכיר את לוח העדכונים. הלוח מרכז את כל התנועות שקורות על ידי כלל המשתמשים כך שלא ניתן לפספס שום דבר. אם רוצים אפשר לראות רק את העדכונים הרלוונטיים למשתמש בלוח העדכונים האישי.

יום עבודה יכול להיות משוגע, לפעמים בו מתבצעים שינויים בנתונים בחופזה וללא תיעוד. הרשת החברתית יכולה לתעד את השינויים שקורים בפרטי הלקוחות והלידים שלכם עד רמת משתמש, שעה, מה היה קודם ומה קיים עכשיו. כך, כשהבלגן עובר ומוצאים דקה של נחת אפשר להסתכל בלוח העדכונים ולראות את כל הפעולות שהתבצעו בעסק.

הצלחנו לסקרן אתכם? קראו עוד על ייעול ניהול לקוחות בעסק קטן במרכז ההדרכה שלנו

או צרו קשר בטלפון 03-6339060

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה