מערכת ה-CRM התחפשה: לא זיהינו אותה בכלל

בפורים כולם מתחפשים, משנים את הזהות והמראה רק לכמה ימים. אבל מה אם נגיד לכם שמערכת הCRM שלנו מתחפשת כל יום?

המערכת שלנו מותאמת לצרכים של כל עסק ממוצע. אבל גילינו שרוב הלקוחות שלנו הם ממש לא עסק ממוצע. כל לקוח PowerLink CRM משנה ומתאים לעצמו אלמנטים שונים במערכת כדי לקבל ממנה את התוצאות הטובות ביותר.

כך, מדי יום המערכת הפשוטה שלנו הופכת למערכת לניהול מוקד מכירות, תוכנה לסוכנויות ביטוח, מקום המרכז את המידע אודות אדריכלים, סוכני נסיעות, בעלי צימרים, משרדי נדל”ן ועוד ועוד ועוד…

איך הם עושים את זה? פשוט מאוד. יצירת רשומות ייעודיות תהפוך כל מערכת לתוכנה ייחודית ושונה. סוכנות נסיעות לדוגמא, שהלקוחות הם לא היחידים שהם עובדים מולם יוצרים רשומות בהן הם מנהלים את הספקים, המלונות, חברות התעופה והסוכנים החיצוניים איתם הם עובדים. כל האפשרויות האלה לא קיימות במערכת שלנו, אנחנו לא תוכנה שמיועדת ספציפית לסוכנויות נסיעות, אנחנו תוכנה שמיועדת לכולם. כל אחד יכול ליצור ולעבוד בצורה הנכונה לו.

את לוחות הבקרה, אותם כל לקוח מקבל עם ההרשמה למערכת אנחנו מכירים טוב מאוד. יצרנו אותם לאחר מחקר מעמיק שקיימנו כדי להבין מהם הנתונים החשובים ביותר לניתוח עסק. אבל גם הדוחות האלו מתחפשים אצל הלקוחות שלנו ואפילו אנחנו לא מזהים אותם. כשזה מגיע לשימושים במערכת ניהול העסק הזו היצירתיות מתגלה גם אצל אנשים שהחשיבו את עצמם כמקובעים ויוצרים פתאום דוחות מיוחדים ושונים שיוכלו לעזור להם בניהול העסק.

אז בשביל לא להשאיר לבד את המערכת שמתחפשת בכל ימות השנה, גם אנחנו התחפשנו לכבוד פורים! מאחלים לכולכם חג שמח ושמחים לעזור למערכת שלנו להפוך למערכת שלכם.

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה