אביב הגיע, כנס בא: כנסי שיווק שווים במיוחד

אחסנתם את המעיל, עבר הצינון וחזרתם לרכב על האופניים לעבודה: סוף סוף החורף נגמר. ולאוהבי שמש כמוני זאת הזדמנות מצוינת לצאת מהמשרד, לחלץ איברים ולהגיע לכנסים והאירועים החמים של האביב. אז מה מחכה לנו העונה? כנסי שיווק, כנסי כלכלה ועוד נושאים שיעניינו את כל בעלי העסקים הקטנים.

conference

All Things Data

איפה? בית ציוני אמריקה, תל אביב.

מתי? יום שני, 20 באפריל 2015, 09:00 עד 17:30

שיווק באינטרנט הוא כבר מזמן לא נחלתם של אנשי ההייטק בלבד. כל בעל עסק זקוק לידע בסיסי והיכרות עם הדרך בה הוא נראה באינטרנט, כרטיס הביקור הטוב ביותר שיכל לבקש. הכנס מרכז מומחי אנליטיקס שישפכו קצת אור על איך קוראים נכון את הנתונים שאפשר להשיג על איך שאתם נראים ונשמעים באינטרנט. ישראלים בעלי שם עולמי (מיקו לוי מאאוטבריין ומאיר גולד מ-fiverr, למשל) לצד מובילי שיווק מהעולם (David Darmanin, Hotjar) ירצו לאורך היום על מגוון נושאים, בעברית ובאנגלית, החל מניתוח והבנת הגולשים ודרכים להפוך את ההבנה שלכם לפרקטיקה שיווקית. בין ההרצאות תוכלו למצוא הרצאה על קידום תחום האנליטיקס בישראל והרצאה על אופטימציה עם Attribution Models.

כמה? 350 ש”ח, כולל ארוחת צהריים וכיבוד קל.


ועידת הפיננסים

איפה? מלון דיוויד אינטרקונטיננטל, תל אביב.

מתי? יום רביעי, 11 למרץ 2015, 08:30 עד 16:00

רגע לפני הבחירות יתרכזו מגוון אנשי עסקים, פוליטיקאים וכלכלכנים לדון על הבעיות הפיננסיות שכולכם בטח מכירים: שינויים טכנולוגיים המאיימים על המודל העסקי של רבים, אתגרים מתחומי כוח האדם, התדמית, רגולציה מיוחדת לישראל, אילוצי תקציב, ממשלה שלא תמיד מתפקדת לצד לחץ ציבורי הולך וגובר לרפורמות וכמובן אי יציבות פוליטית. הוועידה שמה לה ליעד להציף את הבעיות הקשות ביותר, לדון בהן עם בכירי התעשייה ולשמוע על רעיונות לפתרון. בין הנושאים של המושבים בכנס אפשר למצוא כלכלת בחירות מפי חברי כנסת, כלכלת בריאות ומחירי הדיור.

כמה? 350 ש”ח לכולם, 245 ש”ח אם אתם מנויי דה-מארקר.


כנס מעוף לשיווק דיגיטלי

איפה? מרכז הקונגרסים, חיפה.

מתי? יום שני, 23 במרץ 2015, 09:00 עד 13:00

“מעוף”, הסוכנות לעסקים קטנים של משרד הכלכלה מציפה את בעלי העסקים בכנסים רבים במהלך השנה, אבל זה אחד שתפס את עיני במיוחד. במיוחד לצפוניים שבינכם הם עולים לחיפה ומביאים עמם הרצאות מרתקות בתחום השיווק הדיגיטלי שיעזרו לכם לנצל את הזירה הזו לטובתכם ולפתח דרכה את העסק.

כמה? 59 ש”ח.


ועידת העסקים הקטנים לישראל

איפה? מרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה.

מתי? יום שלישי, 24 במרץ 2015, 08:00 עד 15:00

בדגש על פרקטיקה ורכישת כלים שימושיים ועידת העסקים מציעה לבאי הכנס מספר מושבים בנושאים שונים הנוגעים לכל בעל עסק קטן, ביניהם מושב מימון פיננסי ומושב שיווק עסקי. בין הדוברים המוזמנים לכנס ניתן למצוא את מנכ”ל משרד הכלכלה, אריאל מרגלית, משה כחלון, מנכ”ל לשכת עורכי הדין תל אביב ועוד. מה שתפס את עיני במיוחד הוא פאנל המומחים בו שלושה בעלי עסקים יקבלו הזדמנות להציג בעיות עסקיות איתן הם מתמודדים ולקבל עצות מפאנל מומחים המורכב מיזמים ואנשי עסקים שהצליחו לעשות את הקפיצה מעסק קטן לעסק בעל הצלחה מקומית ועולמית.

כמה? 350 ש”ח, כולל כיבוד קל.

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה