עדיין מתלבטים באיזה CRM לבחור?

ימין, שמאל, ביבי, בוז’י, כל המדינה סובבת סביב בחירות השבוע. בחירות חשובות שישפיעו על ארבע השנים הקרובות ועל עתיד המדינה. אבל מה בנוגע לבחירות של היום יום? לבחור בבנק שייתן לנו את התוכנית הטובה ביותר, לבחור ברואה החשבון הנכון עבורנו, או בשירותים הנכונים עבור העסק.

בחירת מערכת ה-CRM הנכונה יכולה להיות קריטית לדרך בה התוכנה תוטמע בעסק. מעבר לשימוש ב-CRM הוא צעד חשוב למעבר לצורת עבודה יעילה ורווחית יותר. להפסיק עם ניהול הלקוחות המסורבל באקסל ולעבור לדרך טובה יותר. בחירה של המערכת הלא נכונה יכולה לפגוע בעסק יותר מאשר לסייע לו.

לאחר שמקבלים את ההחלטה כי העסק זקוק לתוכנה לניהול לקוחות בחירת התוכנה צריכה להיות מחושבת ושקולה. מה צריך לקחת בחשבון לפני שבוחרים?


תוכנה ידידותית למשתמש

המעבר לעבודה עם תוכנה לניהול עסק במקום טבלאות אקסל, מיילים ואינספור קבצים הוא לא פשוט. אבל הוא הופך לקל הרבה יותר אם התהליך קורה עם תוכנה אינטואיטיבית, פשוטה ולא מסובכת. כמעט לכל תוכנות ה-CRM היום קיימות גרסאות ניסיון, לעתים הן מוגבלות בזמן ולעתים הן פתוחות לשימוש חופשי. מומלץ לנסות כמה תוכנות כאלו לפני שבוחרים לרכוש אחת מהן.

תמורה מקסימלית להשקעה

בעסק קטן כל הוצאה היא קריטית, לכן גם הוצאה כספית של מערכת CRM היא לא פשוטה וכדאי לוודא שבוחרים במערכת משתלמת בה מקבלים את התמורה הטובה ביותר להשקעה. ראשית, כדאי לשאול את כל השאלות הנכונות. מה כולל המחיר המוצע? אילו תכונות ואפשרויות מקבלים במסגרת המחיר? חשוב לשים לב לגרסה של התוכנה. האם תצטרכו להוסיף כסף על שדרוגים או עדכונים? הפתרון הטוב ביותר בנושא הזה היא מערכת מבוססת ענן היושבת על רשת האינטרנט ולא מותקנת על המחשב. כך מקבלים את כל עדכוני המערכת אונליין ולא מסתבכים עם גרסאות תוכנה.

להפוך פעולות מסובכות לפשוטות

מעבר למערכת CRM נועד לשיפור תהליכי העבודה של כלל העובדים. חלק מהשיפור הזה הוא המעבר לתוכנה שיודעת לבצע פעולות באופן אוטומטי. לכן, בבחירת ה-CRM חשוב לשים לב שקיימת האפשרות להפעלת פעולות אוטומטיות. הפעולות הנפוצות שניתן להפוך לאוטומטיות הן: קליטת לידים מדפי נחיתה, קבלת קריאות שירות מאתר האינטרנט ושליחת הודעות מייל ו-SMS דרך התוכנה. קיימות מערכות בהן ניתן ליצור תהליכים במערכת המופעלים באופן אוטומטי בעקבות פעולות שונות המתבצעות בתוכנה.

 התאמה אישית לצורכי העסק

בעת בחירת המערכת הטובה עבורכם חשוב למצוא אחת שתהיה דינאמית ופתוחה לשינויים בדרכי העבודה כדי שניתן יהיה להתאים אותה לצרכים שלכם. קיימות תוכנות בהן ניתן ליצור טפסים, תיקיות, דוחות ותצוגות לפי הצורך שלכם כדי שתוכלו לגשת אך ורק לנתונים הרלוונטיים לכם.

יש לכם עוד שאלות לגבי הטמעת מערכת ה-CRM אצלכם בעסק? נשמח לעזור לכם בעמוד הפייסבוק שלנו, בטלפון 03-6339060 או כאן בתגובות.

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה