ניהול מוקד מכירות: עושים סדר בבלאגן

היופי של מערכת CRM הוא הוורסטיליות שלה. אותה תוכנה יכולה לנהל מרפאה, משרד פרסום או סוכנות נסיעות בצורה מותאמת לחלוטין לעסק, לצרכים שלו וללקוחות שלו. גם מוקד מכירות שנראה לעיתים כאוטי ומשוגע יכול להפוך למסודר ויעיל בעזרת PowerLink CRM.

לאחר התאמת השדות והרשומות לצרכי המוקד וקליטת לידים מדפי נחיתה, כל מה שצריך זה להתחיל לעבוד. הבלגן במוקד יסתדר בפני עצמו בלי שתשימו לב. אבל יש לנו עוד כמה טריקים בשרוול שמתאימים במיוחד למוקדים.

חלוקת עבודה נכונה: הקצאת לידים אוטומטית לנציגים

כל מי שמנהל מוקד מכירות יודע שהדרך הטובה ביותר לקדם סגירת עסקה היא להצמיד לידים לאנשי מכירות ספציפיים כדי שכל איש מכירות יעבור תהליך עם הלקוח מההתחלה ועד הסוף, בכדי שהמידע עליו לא ילך לאיבוד. במערכת ניהול מוקד המכירות שלנו ניתן להקצות לידים לאנשי מכירות בפעולה אחת ששמה הקצאת רשומות. התהליך פשוט:

  1. בוחרים את הרשימה בה מופיעים הלידים הרלוונטים.
  2. מסמנים לאיזה נציגי מכירות יועברו הלידים.
  3. הלידים מתחלקים אוטומטית באופן שווה בין המשתמשים במערכת.

בצורה הזו אף ליד לא מתפספס וכל הנציגים מקבלים כמות שווה של עבודה.

שיתוף ידע במוקד: יצירת מרכז מידע לשיתוף קבצים

כמות המידע שמחליף ידיים במוקד היא עצומה. נהלים, תסריטי שיחה ועזרים לנציג המכירות הם רק חלק מכל הנתונים שצריכים להיות זמינים לכל העובדים, בכל זמן. למשתמשי PowerLink CRM זו לא בעיה כלל. במערכת קיימת האפשרות ליצור מרכז מידע המאגד את כל המאמרים שתרצו לשתף בין העובדים. ניתן לחלק את המאמרים לנושאים וכך לשמור על הסדר והארגון. גם אם מנהלי הצוותים בלחץ ולא יוכלו לעזור לנציגים כל המידע הדרוש להם יהיה זמין במרחק לחיצה אחת. על ידי שיתוף ידע אתם מוודאים שאף עובד לא נשאר מאחור, שגם אלו שקצת יותר חלשים או חדשים יוכלו להיעזר במידע חשוב ורלוונטי לכולם. המרכז קיים אצל כלל משתמשי מערכת ה-CRM שלנו. כל מה שצריך זה ללחוץ על כפתור PowerLink בצד ימין למעלה, לבחור ב”מאמר” ולהוסיף.

 

טלפוניה ממוחשבת: שירותי מרכזייה מחוברים ל-CRM

מי שכבר עובד עם שירותי מרכזייה לא יכול בלעדיהם. מדובר בפתרון אידיאלי עבור מוקדי מכירות בהם יש צורך בשליטה מלאה על כמויות עצומות של מידע תוך קיום שיחה בצורה הנכונה עבוד המוקד. חיבור מערכת ה-CRM לטלפון של נציג המכירות הוא מתבקש במקרה הזה. בעזרת החיבור יכול הנציג לבצע פעולות רבות, ביניהן הוצאת שיחות בלחיצת עכבר וזיהוי ורישום של מספרי טלפון בשיחות נכנסות. עבור מנהל המוקד מתנהל רישום אוטומטי של השיחות כך כל שיחה נשמרת במערכת לשימוש עתידי ולבקרה.

ניתוח נתוני שיחה: לוח בקרה העוקב אחר נתוני השיחות במוקד

בין לוחות הבקרה המוכרים בהם ניתן לצפות בפילוחים שונים קיימים לוחות בקרה שיוכלו לעזור לכם לנהל את מוקד המכירות בצורה טובה ונכונה יותר. לוח בקרת השיחות יהפוך נתונים קריטיים לנגישים ואמידים כמו מספר השיחות שלא נענו, משך שיחה על פי נציג המכירות וכמות השיחות הנכנסות על פי ימים. נתונים אלו יוכלו לספר את כל הדברים שחייבים לדעת על המוקד. מי לא עומד בלחץ השיחות? מי לא מקיים שיחות ארוכות ומי קצרות? באיזה יום בשבוע המוקד זקוק לחיזוק של עוד כמה נציגים? ברגע שלוחות הבקרה הופכים לחלק מהיום יום של מנהל המוקד הכל נראה רגוע יותר.

רוצים לראות איך המערכת יכולה לעזור לייעול המוקד שלכם? דברו איתנו בצ’אט או שלחו מייל ל-support@powerlink.co.il

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה