בחרתם, השפעתם, קיבלתם: מסוף סליקת אשראי אצלכם במערכת ה-CRM

אנחנו שמחים להכריז שהיום (יום א’) הושק באופן רשמי מסוף סליקת אשראי של PowerLink CRM בשיתוף חברת “טרנזילה”. כעת יכולים משתמשי מערכת ניהול הלקוחות שלנו לבצע פעולות סליקת אשראי של כרטיסי אשראי שונים ישירות מתוך התוכנה לניהול לקוחות ולנהל את החשבוניות והקבלות בקלות.

סליקת אשראי

על מנת להפעיל את מסוף הסליקה דרך ה-CRM עליכם לפנות אלינו בכתובת המייל support@powerlink.co.il בלבד. לאחר מכן ייווצר עבורכם מסוף סליקת אשראי אישי בחברת “טרנזילה”. בתום ההרשמה תקבלו שם משתמש וסיסמא אותם תצטרכו להזין בחלון הנהלת החשבונות ב-PowerLink. לאחר הזנת הפרטים תוכלו לבצע סליקה של כרטיסי אשראי בעת הנפקת קבלה או חשבונית מס\קבלה. בתחתית הטופס, בלחיצה על כפתור “בצע חיוב אשראי” יתגלה מסוף הסליקה בצד שמאל דרכו תוכלו לבצע חיובים באשראי. חשוב לציין שהחידוש זמין רק בחבילת התשלום Business +.

למדריך מפורט על תהליך הסליקה יש ללחוץ כאן.

סליקת אשראי לעסקים
חלונית הסליקה בתוכנה, זמינה לשימושכם

 

“משתמשי התוכנה הם מבחן המציאות שלנו” אומר מנכ”ל החברה, אמיר שגב, “הצרכים שלהם משקפים את החידושים שהכי נחוצים בתוכנה ועל פיהם אנחנו עובדים”.

ואכן, לפני חודשיים הכרזנו ממש כאן על מסוף סליקה כפיתוח הבא במערכת ניהול הלקוחות שלנו לאחר שנבחר ברוב קולות בהצבעה שערכנו בעמוד הפייסבוק שלנו. אנחנו נמצאים בשיח מתמיד עם לקוחותינו כדי להבין מה מפריע להם בניהול לקוחות ואיך להפוך אותו לקל, זמין ונוח יותר.

מדי חודש אנחנו מוסיפים מגוון אפשרויות וחידושים, לעתים קטנים ולעתים משמעותיים. לפני פחות מחודש פרסמנו כאן עשרה חידושים בתוכנה ושוב הספקנו לצבור חדשות בשבילכם:

העברה בלחיצה בין עמודות: אנחנו תמיד שואפים לייעול זמנים וקיצור תהליכים, לכן תוכלו לראות את החידוש בבחירת ערכים דרך זכוכית המגדלת בה קיימת בחירה וגריעה בין שתי עמודות. כבר לא צריך ללחוץ על החץ כדי להעביר, אלא ללחוץ על האובייקט אותו תרצו להעביר.

מספור חשבוניות ידני: לקוחות רבים ביקשו ולכן יצרנו את האפשרות לשינוי של מספור החשבוניות לפי הצורך שלכם עם הנפקת החשבונית הראשונה בתוכנה.

עריכה מהירה בתיבת טקסט: עד כה ניתן היה לבצע עריכה מהירה לכל השדות מלבד תיבת טקסט, אך כעת ניתן לערוך בצורה מהירה את כל השדות בטפסים בלחיצה, גם בלי כניסה למצב עריכה.

שדה חדש למספר טלפון: בעת יצירת שדה חדש בחירה בשדה מספר טלפון תהפוך כל מספר ללחיץ על מנת שיהיה ניתן ליצור מספר בלתי מוגבל של שדות טלפון.

הצטרפו לקהילת המשתמשים שלנו בעמוד הפייסבוק, ספרו לנו אילו עוד חידושים תרצו לראות בתוכנה וקבלו עדכונים ישירות ל-News Feed עם הסברים על איך להשתמש בהם בצורה חכמה בעסק שלכם.

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה