מה נשתנה? עדכונים במערכת ה-CRM

מה נשתנה הלילה הזה? אז זהו, שאצלנו בתוכנת CRM יש שינויים כל הזמן. אנחנו ונהנים לשמוע את הבקשות והתגובות שלכם ובונים על פיהן את העדכונים שאתם הכי רוצים לקבל למערכת.
מה הוספנו הפעם? ארבעת הקושיות גרסת תוכנת CRM:

מה נשתנה? צירפנו למסמכי הנהלת חשבונות מחשבון מע”מ- בהנפקת מסמכי הנהלת חשבונות במערכת כמו קבלות, חשבוניות, הזמנות ועוד, הוספנו מחשבון אוטומטי לחישוב נכון של המחיר הסופי, עם או בלי המע”מ. במידה ואתם מתמחרים מוצרים כולל מע”מ סימון V במחשבון המע”מ יפחית את האחוז מהמחיר ויוסיף אותו בסוף המסמך בנפרד.

מה נשתנה? הוספנו סינון “עכשיו”- במערכת ניתן ליצור סינונים במקומות שונים, על פי אינספור ערכים במערכת. כשמבצעים סינון על פי תאריך ושעה ניתן כעת לסנן על פי “עכשיו ולפני” וכן “עכשיו ואחרי”, ותווצר חותמת זמן באותו רגע בו נוצר הסינון.

מה נשתנה? יצרנו כפתור שכפול- עד כה יכולתם לשכפל רק פריטים מאוד ספציפיים. כעת, אפשרות השכפול קיימת בכלל רשומות המערכת, גם כאלו שאתם יוצרים בעצמכם.

מה נשתנה? שכללנו את חשבונית הזיכוי בגרפים- במידה ויצרתם חשבוניות זיכוי בטח שמתם לב שהמערכת לא זיהתה את החשבונית כמספר שיש לגרוע ממנו. עכשיו היא מזהה, וכאשר מפיקים דוחות וגרפים תחושב החשבונית בצורה הנכונה.

בהזדמנות זו אנחנו רוצים לאחל חג שמח לכל לקוחות PowerLink ומקווים שנמשיך לפרוח ולצמוח יחד. בחול המועד פסח משרדינו יהיו סגורים.

 

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה