שליחת דואר אלקטרוני אוטומטי דרך תוכנת CRM

רבים ממשתמשי PowerLink לא יודעים אבל ניתן להשתמש בתהליכי עבודה אוטומטיים במערכת CRM לשליחת דואר אלקטרוני אוטומטי ללקוחות ומתעניינים באמצעות שישה שלבים פשוטים.

1. ראשית, ניצור שדה חדש מסוג תיבת בחירה בכרטיס הלקוח או המתעניין, נקרא לו “שליחת דואר אלקטרוני” ובערכי התיבה נרשום שני ערכים בלבד: “כן” ו-“לא”.

2. ניגש לתהליכי העבודה הנמצאים בחלון הגדרות המערכת. ניצור תהליך עבודה חדש, שיופעל עם עדכון רשומה בלבד. בתנאים להפעלה נוכל להוסיף תנאי שיסנן את הלקוחות שיקבלו את המייל, למשל רק לקוחות חדשים, או כל סינון אחר.

3. נוסיף תנאי שאומר ששדה “שליחת דואר אלקטרוני” שווה ל- “כן”.

4. בתחתית העמוד, בסוג פעולה לביצוע יש לבחור ב“שליחת דואר אלקטרוני”. כעת, בחלון העריכה יש לכתוב את תוכן ההודעה שתשלח. ניתן לערוך אותה, לעצב אותה ולהוסיף תמונות וקישורים.

5. בשלב זה, העבירו את תהליך העבודה לפעיל בראש העמוד ולחצו שמור.

6. כדי לבצע שליחה של המייל בלחיצה אחת יש לסמן ב-V את כל הלקוחות ברשימה, ללחוץ על פעולות, ואז על שנה שדה, לבחור את “שליחת דואר אלקטרוני” ולהעביר ל-כן.

ניתן לעשות את אותו התהליך בדיוק עם שליחת SMS. לשדה ההפעלה נקרא “שליחת SMS” ובסוג פעולה לביצוע נבחר ב”שליחת SMS”.

יש לכם עוד שאלות? אנחנו תמיד כאן כדי לענות בעמוד הפייסבוק שלנו. כתבו לנו!

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה