מבט מבפנים: איך יוצרים טופס מותאם אישית במערכת CRM?

אין משתמש של PowerLink CRM שלא עשה את זה: התאמה אישית של שדות במערכת. אתם בטח כבר מכירים מקרוב את גלגל השיניים הקטן ואת ההרגשה המוכרת בלעבוד עם שדה שאתם יצרתם. אבל קיימות אפשרויות רבות ביצירת טופס מותאם אישית שאולי חמקו מעיניכם.

כדי להתמודד בצורה הטובה ביותר עם מגוון הנתונים קיימים כעשרה סוגים שונים של שדות בהן ניתן להזין מידע. המוכרים ביותר הם כמובן שדה טקסט ושדה מספר, אבל הפעם נפנה את תשומת הלב לשלושה שדות אחרים.

רשומה מקושרת- השדה האהוב עלי בלי צל של ספק. אין דבר שאומר “ייעול” כמו קישורים בין רשומות שיוצרים רצף בעבודה והופכים כל תהליך לפשוט יותר. כל מה שצריך זה לבחור בסוג הרשומה שתתקשר וכך נתונים מסוגים שונים יכולים להתחבר יחד. לדוגמא, קישור נציג מכירות למשימה כלשהי, או קישור לקוח למוצר שהוא רכש.

מספר טלפון- שדה חדש שהתווסף בעדכון המוצר האחרון שלנו מאפשר למשתמשי התוכנה ליצור שדות למספרי טלפון בעצמם בנוסף לשדות הקיימים. בחירה בשדה מספר טלפון תהפוך את המספר ללחיץ ובחיבור לשירותי מרכזייה ניתן לחייג ישירות מהמחשב. כך, במידה ויש מספר רב של מספרים לאותו לקוח ניתן ליצור שדות רבים ככל העולה על הדעת.

תיבת טקסט- רבים משתמשים בשדה טקסט רגיל לשימושים שונים ולא יודעים שבאפשרותם ליצור תיבת טקסט רחבה ונוחה יותר בה הטקסט מוצג בצורה נוחה ונעימה לעין וכן העריכה שלו מתאפשרת בקלות רבה יותר. עדכון המוצר האחרון מאפשר עריכה מהירה של הטקסט על ידי לחיצה עליו.

לאחר יצירת שדות רבים אפשר ואפילו רצוי לסדר אותם לפי מקטעים. המקטעים ישייכו כל שדה לתחומו וכך כל נתון יופיע לצד נתונים אחרים הקשורים אליו. יצירת מקטע היא פשוטה, בלחיצה על גלגל השיניים האפור בוחרים ב”הוסף מקטע חדש”.

בצורה פשוטה ומהירה טופס שנראה זר הופך למוכר ונוח לשימוש. המעבר מניהול לקוחות באקסל לעבודה עם מערכת CRM הוא לא קל, אבל כשהתוכנה נראית כמו בהזמנה אישית – איך אפשר להתבלבל?

עוד שאלות בנוגע לטפסים מותאמים אישית? כתבו לנו בתגובות.

רוצים להתאים את השדות בעצמכם? הרשמו למערכת CRM בחינם ונסו גם אתם.

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה