אתם עומדים לאבד לקוחות בגלל השינויים שגוגל מכניסים, החל מהיום

הצלחתם להרים את הדירוג של האתר שלכם בגוגל? חשוב שתדעו שהמיקום המרשים שלכם בסכנה. החל מהיום, ה-21 לאפריל 2015, ישתנה אלגוריתם החיפוש של גוגל כך שתינתן עדיפות לאתרים המותאמים למובייל בחיפוש דרך מכשירים ניידים. שינוי האלגוריתם הוא חלק מתהליך ארוך שמנהלים בענקית החיפוש בו הציבו את הגולש במקום הראשון, כאשר מטרת העל היא מתן תוכן איכותי לגולש, גם אם קידום האתרים של האתר עובד בצורה מצויינת.

אם תחפשו משהו בגוגל תוכלו לראות שנוספה כותרת קטנה לצד התוצאות שמציינת “מותאם לנייד”. באופן זה המשתמשים יכולים לדעת האם הם נכנסים לסביבה נעימה ונוחה או אם הם נכנסים לאתר שהולך לעשות להם כאב ראש רציני בנייד. אתרים בלתי מותאמים לנייד יקבלו מכה רצינית ויאבדו את הדירוג הגבוה שלהם.

איך תמנעו את הנפילה הגדולה?

גוגל סיפקו עבור המאורע כלי חינמי שיעזור לכם לגלות האם האתר שלכם מותאם. הזינו את כתובת האתר שלכם והכלי של גוגל יודיע האם האתר שלכם “ידידותי לנייד” או האם יש נקודות בהן עליכם להשתפר על מנת להצטיין בתחום קידום האתרים שלכם, כמו טקסט קטן מידי, לינקים קרובים מידי זה לזה וכו’.

עברתם את המבחן? מעולה! הדירוג שלכם בגוגל לא יפגע ואף ישתפר. קיבלתם איקס אדום שמבשר רעות? לא נורא. התאימו את האתר למובייל על ידי יצירת תבנית רספונסיבית או על ידי יצירת אתר מובייל נפרד אליו יעברו הגולשים שמגיעים לאתר שלכם דרך הטלפון הנייד.

גם אם זה נשמע לכם כמו כאב ראש, הנה כמה נתונים שישכנעו אתכם להשקיע בתהליך הזה:

•  שיעור הכניסות של גולשים לאתרים עלה מ-27% ב-2014 ל-36% ב-2015.

•  המרת גולש ללקוח קטנה ב-38% באתר לא מותאם לעומת אחוז ההמרה במחשב. לעומת זאת, יחס ההמרה באתר מותאם עולה ב-33% לעומת המחשב.

•  93% מהגולשים בישראל מעדיפים שימוש בטלפון נייד לגלישה מאשר במחשב.

אז אם אתם מעוניינים להמשיך ולקבל לידים דרך אתר האינטרנט שלכם בצורה חיונית וטובה לעסק כדאי שתפעלו במהירות ותתאימו את עצמכם למובייל וללקוחות הפוטנציאלים שלכם.

אם בכל זאת אין באפשרותכם להתאים את האתר צרו אתר חדש. הוא יהיה יפה יותר, מושך יותר ורלוונטי יותר.

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה