נהנים להיפרד מהכסף שלהם: ניהול לקוחות מאושרים

כולנו אוהבים לקבל יחס אישי- כחברים, כעובדים וגם כלקוחות. זה גורם לנו להרגיש טוב יותר, משרה עלינו אווירה בטוחה ונעימה ובסופו של דבר מעודד אותנו לקבל החלטות. עסק קטן נהנה מהזכות לתת יחס אישי ומתחשב לכל לקוח ולקוח. אם אתם משתמשים במערכת ניהול לקוחות כדאי שתנצלו את האפשרויות שהיא מציעה לשיפור היחס האישי והתקשורת עם הלקוחות. אלו שלושה פיצ’רים במערכת שיעלו את היחס שלכם ללקוחות לרמה הגבוהה ביותר.

 

1. שליחת מייל בתהליך עבודה

לעיתים, קשה לבסס מערכת יחסים עם לקוח מהסיבה הפשוטה: הוא לא אוהב להיפרד מהכסף שלו ואתם אלו שלוקחים את הכסף שלו. כדי לגרום לעובדה הזו להפוך לקצת יותר נעימה תוכלו לשלוח מיילים אישיים ללקוח בהמשך לתהליכים או פעולות שקורות מולו, כמו אחרי ההצטרפות או לאחר רכישה מסויימת. צירוף הטבה מיוחדת למייל יכולה להיות הפתעה משמחת. את המיילים תוכלו להוציא באופן אוטומטי באמצעות תהליך עבודה.

2. תיעוד השיחה האחרונה עם הלקוח בלוח העדכונים

אתם משוחחים עם עשרות לקוחות ביום ועוסקים בתחומים שונים עם כל אחד מהם. טבעי שכשתשוחחו עם הלקוח בשנית תצטרכו דקה או שתיים כדי להיזכר בעלילות השבוע שעבר או אפילו במי ה​​אדם​ שמדבר איתכם. אם תתעדו את השיחה שלכם בלוח העדכונים ​הנמצא ​לצד כרטיס הלקוח תוכלו להמשיך את השיחה מאיפה שהפסקתם, ליצור רצף עבור הלקוח ועבורכם ולתת לו את ההרגשה שהוא היחיד שאתם מדברים איתו ולכן זוכרים כל דבר שאמר וביקש.

3. סרגל שיחה

כשאמא שלכם מתקשרת, אתם יודעים לענות לה ישר בטון אוהב ושמח, ולקרוא לה בשם החיבה האהוב עליה. למה שלא תשמחו לשמוע גם את הלקוחות שלכם ותענו להם בנימה אישית? באמצעות סרגל השיחה הזמין ללקוחות שביצעו התממשקות למרכזיית Voicenter, תוכלו לדעת מבעוד מועד מי הלקוח שמתקשר וכך תוכלו לענות לו מכל הלב.

 4. קביעת משימה לחזרה ללקוח

דיברתם עם הלקוח והייתה שיחה נהדרת. למרות שהוא התקשר להתלונן על בעיה שהוא מתמודד איתה, השיחה נשארה בטונים חיוביים והסתיימה בחיוך ובהבטחה – עוד ארבעה ימים אתם מתקשרים שוב ללקוח ומדווחים על סיום התקלה. עוברים הימים והשיחה הזו נשכחה לחלוטין, אבל הלקוח עדיין מחכה לשיחה שלו. באמצעות קביעת משימה ליום בו הבטחתם לחזור ללקוח, כל אחד ירגיש שהוא חשוב, שזוכרים את ההבטחות שלו, וישאר עם חיוך על הפנים.

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה