3 התאמות אישיות שלא כדאי לוותר עליהן במערכת CRM

אם עדיין לא נרשמתם כמנויים בערוץ היוטיוב שלנו, היום זה היום! מידי שבוע עולים לערוץ סרטוני הדרכה עבור מערכת CRM בעזרתם תוכלו ללמוד על פיצ’רים חדשים שלא הכרתם ויוכלו לשפר לכם את שגרת העבודה בתוכנה.

לחצו כאן לקבלת עדכון במייל בכל פעם שסרטון חדש מתפרסם.

צפו בסרטון החדש בו עמרי חושף 3 אפשרויות להתאים את מערכת CRM אליכם שאולי לא השתמשתם בהן עדיין.

הראשון, הגדרת התפריט הראשי על פי העדפותיכם. תפקיד התפריט הראשי הוא להקל עליכם את המעבר בין הקטגוריות השונות במערכת, לכן מומלץ להציב בו את הקטגוריות בהן אתם מרבים להשתמש. לחצו על תמונת הפרופיל ואז על הגדרת תפריט ראשי. כעת, מופיעות שתי רשימות, כאשר הרשימה הימנית מייצגת את התפריט שלכם. סדר הקטגוריות ברשימה זו יהווה את סדר התפריט, והראשונה ברשימה תהיה הקטגוריה שתראו בכניסה למערכת. לסיום, אל תשכחו ללחוץ על שמור.

הדבר השני שנרצה לעשות הוא שינוי סיסמא. אם הסיסמא שלכם מסובכת מידי עבורכם או אם אתם צריכים אחת חדשה, תוכלו לשנות את הסיסמא שלכם בקלות, על ידי לחיצה על הפרופיל ואז על שינוי סיסמא.

ההתאמה האישית השלישית והאחרונה היא הוספת לוגו החברה למסמכים חשבונאיים אותם אתם מפיקים באמצעות המערכת. לחצו על הנהלת החשבונות ואז על הוסף לוגו. בסוף העמוד תצטרכו לבחור תמונה מתוך המחשב שלכם. הצמדו להמלצות המופיעות כאן על מנת שהלוגו יתאים לחשבונית בצורה מושלמת.

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה