משחקי הכס: ניהול עסק נכון בתקופת תחלופת עובדים גבוהה

תקופת הקיץ מביאה איתה שינויים רבים בחיים האישיים וגם בעסקים. אחד השינויים שרבים מאיתנו מתמודדים איתם בתקופה זו של השנה הוא השינוי בכוח האדם בעסק. עובדים באים והולכים, כסאות מתפנים ושוב מתמלאים, אבל ההצגה חייבת להמשך. שמירה על רצף תפקודי בתקופה של שינויים היא משימה קשה, אבל לא בלתי אפשרית.

ניהול החברה שלכם באמצעות תוכנה לניהול עסק של PowerLink CRM מאפשר שמירה של כל הפעולות במערכת. הן משוייכות למשתמש ספיציפי ומתועדות על מנת לסייע בשימור ידע, בקרה וניתוח התהליכים בחברה. לעתים קרובות עובדים עוזבים ומידע חשוב עוזב יחד איתם. כשעובד עוזב אתכם, אל תתרגשו: שנו את המשתמש שלו לסטאטוס “לא פעיל” וצרו משתמש חדש עבור העובד שיחליף אותו. כך הנתונים והעבודה שביצע במערכת לא ימחקו ואף ישארו עם שמו של העובד. יש לידים, משימות או לקוחות של העובד הקודם שצריך לנהל? בצעו הקצאת רשומות והעבירו את הרשומה לשמו של העובד החדש. כך ההיסטוריה של הלקוח תשמר עם שמו של העובד שעזב ותדעו בדיוק מתי העבודה שלו הסתיימה ומתי עבודתו של העובד החדש התחילה. מה בנוגע לתשלום? עם הפיכת משתמש לסטאטוס “לא פעיל” לא תמשיכו לשלם עליו בחודש העוקב בצורה אוטומטית, כך שאין סיבה לדאגה.

עם עזיבת העובד, ודאו שהוא משאיר בלוח העדכונים פירוט בנוגע לנושאים שהיו באחריותו ונשארים פתוחים. כך העברת השרביט לעובד החדש תהיה פשוטה, קלה ומהירה. העובד החדש ידע בדיוק איפה העבודה הסתיימה ומאיפה הוא צריך להתחיל לעבוד. בצורה כזו משימות שנשכחות, פרטי לקוח נעלמים ולידים שלעולם לא נסגרים לא יטרידו אתכם יותר.

עוד לפני שתצטרכו להתמודד עם תחלופת עובדים ושינויים רבים, כדאי שתפעילו את אפשרות המעקב אחר שדות הקיימת במערכת. באמצעות סימון וי אחד קטן כלל השינויים המתבצעים במערכת יתועדו בלוח העדכונים לפי המשתמש שביצע אותם. ניהול עסק מתבצע בצורה הנכונה ביותר כשכולם יודעים בכל זמן מה השתנה, כדי לדעת מה עתיד לבוא.

גם אם אתם עומדים בפני שינויים רבים, אתם יכולים להיות רגועים. תוכנה לניהול עסק היא האמצעי הנכון ביותר עבורכם לתקופה מסובכת שכזו כדי להישאר במסלול הנכון להצלחה.

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה