נמאס לכם לפספס את השינויים הקורים בעסק?

כולם רוצים שליטה מלאה​ ​על הנתונים שלהם, לדעת מה קורה, מתי ואיך. כולם גם חושבים שזו משימה לא פשוטה בכלל. הם טועים.לוח העדכונים במערכת ניהול לקוחות של PowerLink CRM מאפשר מעקב אחרי כלל השינויים וההודעות המופיעות בלוחות העדכונים הקיימים בכלל המערכת.
מה זה אומר?
לצד כל רשומה במערכת קיים לוח עדכונים. אל הלוח ניתן לצרף הודעות, קבצים וקישורים. כמו כן, בלוח יופיעו כלל השינויים בשדות המערכת שבחרתם לעקוב אחריהם באמצעות האופציה “עקוב אחר שדה זה”.

כדי להתעדכן במה שקורה בעסק אין צורך להיכנס לכל רשומה ורשומה בנפרד. בכל מערכת קיים לוח עדכונים עסקי המרכז את כלל העדכונים והשינויים שמבצעים המשתמשים. לוח העדכונים מאפשר מעקב ובקרה שוטפים אחר המתרחש, אז למה שלא תשתמשו בו ותנצלו את המידע החשוב שהוא נותן לכם? במקום להציץ בו מפעם לפעם הציבו אותו בתפריט הראשי שלכם כחלון הראשון שנפתח עם הכניסה למערכת וכך תקבלו גישה ישירה ומהירה לכל מה שקורה בעסק שלכם.

איך עושים את זה?

לחצו על תמונת הפרופיל ואז על הגדרת תפריט ראשי. העבירו את הרשומה “עדכונים” מהרשימה השמאלית לרשימה הימנית והציבו אותה בראש הרשימה. לחצו שמור. כעת עם פתיחת המערכת תקבלו עדכון מהיר של כל מה שקורה בעסק שלכם. הלוח מתעדכן בזמן אמת כך שאין צורך ללחוץ על רענן או לדאוג שפספסתם משהו.

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה