תוכנה לניהול משימות מאז ועד היום

אנחנו עומדים לשפר לכם את תהליכי העבודה באופן משמעותי בשבועות הקרובים. שדרוג במערכת CRM שיכלול שינוי מקיף בלוח העדכונים יאפשר הוספת משימות ופגישות באופן מלא מתוך כרטיס הלקוח על מנת לא לקטוע את רצף העבודה. כדי להמחיש לכם עד כמה העדכון הזה הולך לשפר לכם את העבודה, אנחנו לוקחים אתכם במסע בזמן אל עבר הגרסה הישנה של מערכת ה-CRM שלנו, אי שם אל שנות ה-2000 המוקדמות.בתקופה בה לא היה לנו סמארטפון, פייסבוק או אינסטגרם – היה לנו פאוורלינק. היא נראתה כך:

מפחיד, נכון? קשה להאמין שפעם עבדנו ככה. כדי לצפות בנתונים בכרטיס לקוח, בפגישה או במשימה נפתח חלון חדש לחלוטין (למה עשינו את זה?). היו בו המון כפתורים וסמלים לא ברורים (מעניין מה הייתה הכוונה שלנו…) והעבודה הייתה קשה ומסורבלת.

מאז למדנו הרבה, בעיקר מכם הלקוחות שלנו. הבנו מה אתם צריכים, מה נוח לכם ומה מייעל עבורכם את העבודה. לפני פחות משנתיים עלינו עם הגרסה הנוכחית של התוכנה שממשיכה להתעדכן מידי שבוע. לפעמים מדובר בעדכונים קטנים, כמו הוספת מחשבון המע”מ וכפתור השכפול באפריל האחרון. לפעמים הם גדולים, כמו העמקה בלוחות בקרה, השדרוג שאי אפשר בלעדיו.

אנחנו מאוד מתרגשים לשתף שמחכה לכם הפתעה מיוחדת. בשבועות הקרובים לוח העדכונים המופיע בכל כרטיס במערכת, הולך לעבור שדרוג משמעותי. היום כדי להוסיף משימה או פגישה המקושרים לאותו כרטיס, אתם לוחצים על כפתור “הוסף” ולאחר מכן נפתחת רשומה חדשה ליצירת המשימה או הפגישה. טוב, לפחות זה לא פותח חלון חדש לחלוטין כמו אז ב-2005…

בעדכון החדש שיבוא עלינו לטובה בשבועות הקרובים, לא תצטרכו לזוז לשום מקום. כעת לוח העדכונים מאפשר כתיבת הערה, הוספת קישור או קובץ ושליחת הודעת SMS. עם כניסת העדכון, לצד האפשרויות האלו יתווספו כפתור “פגישה” ו”משימה”, שיאפשרו לכם ליצור פגישות ומשימות, לערוך את הזמן שלהן ולשייך אותן למשתמש ספציפי. כל זה, בלי לזוז לשום עמוד אחר. בלי חלונות קופצים. כלום. הייתם מאמינים? רק עוד מספר שבועות, כל הטוב הזה הולך לנחות אצלכם במערכת CRM.

עדכון המערכת הזה הוא הראשון ברצף של שיפורים שאנחנו עומדים להכניס לתוקף בחודשים הקרובים. יש למה לחכות.

 

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה