חדש בפאוורלינק: ניהול משימות ופגישות מעולם לא היה מהיר כל כך

אחרי חודשים רבים של מחקר מעמיק ועבודה קשה אנחנו גאים ושמחים להשיק את הסטרים. בעבר יכולתם רק לכתוב הערות ולעקוב אחר פעולות לצד כרטיס הלקוח. עכשיו אתם מקבלים כלי מרכזי חדש בניהול העסק שלכם שיסייע בתהליכי ניהול משימות ופגישות.

על מה לעזאזל אנחנו מדברים?

את לוח העדכונים כולנו מכירים. אנחנו מתעדים שם דברים חשובים, עוקבים אחר שינויים, מצרפים קבצים ושולחים הודעות SMS. אבל כל זה לא הספיק לנו. רצינו יותר. החל מהיום, אתם יכולים להיפרד מלוח העדכונים ולהגיד שלום לסטרים. הסטרים נועד ליצור עבורכם רצף עבודה קל ופשוט, לחסוך לכם זמן ולהפוך את העבודה לכיפית יותר. כן, אמרנו כיפית. חכו עד שתנסו זאת בעצמכם.

לצד האפשרויות שהיו קיימות עד עכשיו, נוספו שני כפתורים חדשים – הוספת משימה והוספת פגישה. בסטרים החדש, תוכלו ליצור משימות ופגישות בצורה מהירה ופשוטה, בלי לעבור מסך ובלי לקטוע את רצף העבודה שלכם. איך? פשוט. על ידי הגדרת כלל פרטי המשימה או הפגישה מתוך הסטרים עצמו. תוכלו לתת לה שם, להגדיר לה זמן ולהקצות אותה למשתמש אחר. אם תרצו תוכלו להיכנס לכרטיס המשימה או הפגישה ולערוך פרטים נוספים בדיוק כמו שיכולתם קודם. למעשה, כרטיס המשימה וכרטיס הפגישה לא השתנו, הדרך ליצירתם השתנתה.

לדוגמא, אם תרצו לקבוע פגישה הקשורה ללקוח ספציפי, תוכלו לעשות זאת ישירות מתוך כרטיס הלקוח. לוח הפגישות שלכם יפתח עבורכם כך שתוכלו לוודא שהפגישה לא מתנגשת עם שום דבר אחר בלו”ז.

במקום להכביר במילים, נסו את הסטרים בעצמכם. היכנסו לתוכנה וגלו איך המערכת השתפרה עבורכם. נשמח לשמוע את דעתכם על השדרוג, כתבו לנו כאן או בעמוד הפייסבוק שלנו.

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה