שתי חגיגות בפעם אחת: בלוג חדש ושיפור מנגנון הייבוא

מערכת ניהול הלקוחות של Powerlink עומדת בפני שינויים ועדכונים משמעותיים בחודשים הקרובים. גרסה חדשה, אינטגרציות נוספות ופיצ’רים מיוחדים הם בהחלט סיבה טובה למסיבה. אז איפה נחגוג אם לא בבלוג שלנו?

אז לקראת עדכוני המערכת הבאים עלינו לטובה השקנו בלוג חדש. נמשיך ונעדכן אתכם בכל החידושים והעדכונים ולשתף אתכם בשלל הדרכים בהן תוכלו להשתמש במערכת ניהול הלקוחות שלכם בצורה הטובה ביותר.

עם השקת הבלוג החדש אנחנו שמחים להודיע על שיפור משמעותי שהוספנו למנגנון ייבוא הקבצים שלנו.

ייבוא מידע מקובץ ל CRM
הייבוא החדש

לאחר ששינינו לחלוטין את ממשק הייבוא לפני כשלושה חודשים, השבוע נכנסו לתוקף מספר עדכונים נוספים. העדכון הקודם כלל הוספת ציר התקדמות למעקב אחר הייבוא ואת האפשרות לצאת מחלון הייבוא בלי לפגוע בתהליך.

החידוש הנוכחי כולל מספר עדכונים. ראשית, תוך כדי תהליך הייבוא תקבלו עדכון לגבי מספר הרשומות שעברו עד כה וכמה נשארו עד סיום הייבוא.

בנוסף לכך, הוספנו כפתור ביטול. במקרה שהייבוא נתקע או שהתחרטתם תוך כדי, תוכלו ללחוץ בכל זמן על כפתור הביטול ולהתחיל את התהליך מההתחלה.

עם סיום התהליך תקבלו עדכון על תוצאות הייבוא. במידה והיו רשומות שלא עברו, תקבלו הודעה על כך וכן תפתח האפשרות להורדת קובץ אקסל ובו כל השורות הבעייתיות מהמסמך המקורי.

השיפור בממשק הייבוא הוא עוד צעד בדרך לעבודה מהירה וטובה יותר עם מערכת ה-CRM של Powerlink. עדכונים נוספים ימשיכו להגיע כאן בבלוג החדש. תתחדשו!

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה