עכשיו ניתן להוסיף לקוח חדש מיד כשהוא מתקשר, בלחיצה אחת!

אם עדיין לא התחברתם להתממשקות מערכת ה-CRM לשירותי המרכזייה של Voicenter, היום זה יום מצויין לעשות זאת, עם עליית הפיצ’ר החדש- סרגל השיחה המשופר.

עד כה, סרגל השיחה ידע לזהות מספרים קיימים ולהפנות אתכם היישר לתוך כרטיס המתעניין, הלקוח או איש הקשר הרלוונטי. היום, עם עליית הפיצ’ר החדש, בקליטת שיחה ממספר לא מזוהה יופיעו 3 כפתורים חדשים אשר בעזרתם תוכלו לפתוח טופס חדש במערכת עבור אותו מספר בלתי מזוהה, בלחיצה אחת בלבד.

לחיצה על כל אחד מהכפתורים החדשים תיצור טופס חדש ובו יוזן באופן אוטומטי המספר הלא מזוהה ממנו חייגו אליכם. מהרגע הזה, כל מה שנותר לכם לעשות הוא לנהל את השיחה שלכם בצורה הטובה ביותר ולמלא את פרטי הטופס.

בנוסף לסרגל השיחה המשופר, התממשקות ה-CRM למרכזייה תוסיף למערכת שלכם עוד 2 כלים חשובים וקריטיים בעבודה. הראשון, יומן השיחות. כל שיחה באשר היא – יוצאת, נכנסת וגם שיחה שלא נענתה תתועד במערכת בצורת יומן שיחות. המערכת תתעד עבורכם את שעת השיחה, את הנציג שביצע אותה, את משך השיחה וכמובן מול מי היא בוצעה. לאחר מכן תוכלו לצפות בשיחות ישירות מתוך כרטיס הלקוח הרלוונטי ובכך לגלות מתי הפעם האחרונה שיצרתם קשר עם הלקוח, מי קיים את השיחה וכדומה.

הכלי השני הוא החיוג המהיר או בשמו האחר Click-2-Call. לאחר שתבצעו את ההתממשקות למרכזיית Voicenter, כל מספרי הטלפון המוזנים בשדה מסוג “מספר טלפון” יהפכו ללחיצים ובאמצעותם תוכלו להוציא שיחות ישירות מכרטיס הלקוח, ללא צורך בחיוג או העתקת המספר.

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

תגובה

  1. מולי זוהר לְהַשִׁיב

    האם אפשר לחבר את הטלפון הנייד שיהיה כמו voice center ?

להגיב על מולי זוהר לבטל