בלוז לחופש הגדול: בית ספר לפאוורלינק מתחיל עכשיו

כמיליון ילדים נרגשים פקדו הבוקר את בתי הספר היסודיים והתיכוניים עם תחילת שנת הלימודים תשע”ו. לאחר חודשיים בהם ניסיתם לאזן בין עסקים כרגיל לבין ילדים ומשפחה, היום חוזרים לשגרת העבודה.

אז בזמן שהקטנים שלכם פותחים מחברות כדי ללמוד חשבון ואנגלית, אתם תדליקו את הרמקולים ותלמדו כלים חשובים לניהול העסק שלכם בעזרת מערכת CRM. אז מה יש לנו במערכת היום?

שיעור ראשון: עסק של אדם אחד: מקצועי כמו צוות שלם

רבים מהלקוחות שלנו הם עצמאים, אנשי מקצוע שבחרו להקים לבדם עסק ומבצעים בו את כלל התפקידים. המערכת שלנו מתאימה בדיוק לאנשים כאלו אשר מגיעים לרמת שליטה גבוהה בכלים הבאים:

ניהול לקוחפגישות ומשימות מהירות | טריקים לחסכון בזמן

שיעור שני: כלים חשובים למוקדי מכירות

מוקדי מכירות ניחנים בשתי תכונות עיקריות: הם אוספים כמויות אדירות של מידע ומנהלים עשרות עובדים. מערכת ה-CRM הופכת את התכונות האלו לנקודות חוזק ומונעת מהן להיות נקודות חולשה. למדו כיצד בסרטון הבא:

שיעור שלישי: תהליכי עבודה

לסוף יום הלימודים שמרנו שיעור מתקדם המיועד למביני עניין. מערכת ה-CRM יודעת לבצע עבורכם פעולות אוטומטיות ובכך לחסוך זמן רב. ברגע שתבינו את המנגנון, בניית התהליכים תהיה פשוטה עבורכם ותוכלו לקצר תהליכים רבים לכדי לחיצה אחת.

אנו מקווים שהצלחתם ללמוד עוד קצת על המערכת באמצעות יום בבית ספר לפאוורלינק. אם תרצו לעשות קצת שיעורי בית להעשרה, תמיד תוכלו לצפות בסרטונים נוספים בערוץ היוטיוב שלנו או לקרוא את המדריכים המפורטים במרכז התמיכה. הצלצול הוא בשבילכם, משוחררים 🙂

 

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה