פיצ’ר חדש: שעון נוכחות. כך זה נראה

בעלי עסקים רבים אשר מתחילים להשתמש במערכת ה-CRM של פאוורלינק לבדם, מוצאים את עצמם במוקדם או במאוחר מוסיפים משתמשים עבור העובדים שלהם. ניהול עסק לא נגמר בארגון מאגר לקוחות והנהלת חשבונות – ניהול העובדים הוא חלק חשוב ובלתי נפרד מכך.

כדי לעזור לכם לנהל את העובדים שלכם בנוחות הוספנו פיצ’ר חדש במערכת: שעון נוכחות. הפיצ’ר זמין למשתמשי תוכנית Expert וניתן להפעילו דרך חלון פרטי חברה.

שעון הנוכחות נמצא בתמונת הפרופיל של כל משתמש מערכת בתוכנית Expert. בלחיצה על כפתור “כניסה” תחל ספירת שעות העבודה במערכת ותיווצר רשומה של שעת העבודה הנוכחית בקטגורית “שעון נוכחות”. בלחיצה על כפתור “יציאה” תופיע הערה שתודיע כמה שעות עבודה בוצעו.

כל רשומת שעת עבודה מכילה את כלל הפרטים הרלוונטיים – מי המשתמש שעבד, מתי התחיל לעבוד ומתי סיים, באיזה יום בשבוע עבד וכמה שעות השלים בסך הכל.

בעזרת הרשומות החדשות תוכלו להגדיר גרפים חדשים אשר בעזרתם כל עובד יעקוב אחר שעות העבודה שביצע היום, החודש בחודש שעבר או בכל תקופת זמן אחרת.

מה דעתכם על הפיצ’ר החדש? כתבו לנו בתגובות או בעמוד הפייסבוק שלנו

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה