איך להרוויח ממבצעים מיוחדים בחגים

הנחה מיוחדת לראש השנה? מבצע מיוחד לתקופת החגים? חודש ספטמבר החגיגי כבר כאן, ואתם בטח חושבים על הדרכים הטובות ביותר לנצל את התקופה כדי לגרום לעלייה במכירות. אך האם אתם עושים את זה בצורה הנכונה? תקופת החגים היא תקופה רוויה במבצעים, הטבות והצעות מיוחדות מכל עבר. המתחרים שלכם, בדיוק כמוכם, ינסו לגנוב את תשומת הלב גם של הלקוחות הכי וותיקים שלכם. הם יפתו אותם עם הצעות מעניינות, מבצעים אטרקטיביים והורדות מחירים רציניות, הכל כדי “לגזור קופון” מתקופה זו בה היד של כולנו קלה על כרטיס האשראי.

עם זאת, לקוחות הנמשכים למבצעים מפוקפקים עוזבים ועוברים לחפש אחר המבצע הבא. אם אתם מחפשים לקוחות איכותיים שישארו כלקוחות קבועים, נצלו תקופה חגיגית זו של השנה לשימור לקוחות קיימים. בכל זאת רוצים לנצל את המומנטום? צרו הטבות בצורה חכמה ומושכלת שתשאיר את הלקוחות איתכם גם בסוף התקופה.

  1. בואו נדבר

תקשורת היא כלי מרכזי מול הלקוחות בכל זמן, אך בתקופות עמוסות בהן המתחרים יוצרים הסחות דעת התקשורת מולם הופכת לחשובה במיוחד. צרו קשר בצורה שתהיה מהנה ולא מעיקה – שלחו להם מיילים והודעות SMS אישיות שמזכירות על מבצעים מיוחדים ללקוחות ותיקים, אבל לא בתדירות גבוהה מידי. תוכלו לחזק את הקשר באמצעות בונוסים מיוחדים למי שיוצר אינטרקציה באתר האינטרנט וברשתות החברתיות.

  1. עד עצם היום הזה

הנחות ומבצעים יכולים למשוך עשרות לקוחות חדשים, אך הם יהיו חד פעמיים. לקוחות שנמשכו על ידי המבצע ולא יחזרו כלקוחות קבועים. לעומת זאת, אם תוסיפו למבצע החגים שלכם הטבה נוספת אותה יוכלו לממש בחודשים שאחרי החגים, תיצרו המשכיות שתהפוך לקוח מזדמן ללקוח חוזר. בנוסף, זו דרך מצויינת לבניית אמון בין העסק ללקוח. הלקוח מבין בצורה הזו שאיכות השירות וההטבות המוצעות אינן עניין חולף, ושכדאי להישאר בסביבתכם. בעזרת כלים שונים במערכת כמו יצירת שדות מותאמים אישית וקביעת תהליכי עבודה אוטומטיים, תוכלו ליצור שיטת עבודה בה כשתסמנו לקוח שזכה בהטבה לטווח ארוך, תווצר תזכורת שלושה חודשים קדימה שתזכיר לכם להודיע ללקוח שהגיע הזמן לנצל את ההטבה שלו. כך נשמר הקשר האישי והלקוח מרגיש בטוח, אהוב ומחוזר.

  1. מהיר וקל

אם בחרתם לקיים מבצע מיוחד לתקופה מצומצמת, קחו בחשבון שעליכם לסייע ללקוחות לנצל את ההטבה בכל דרך שהיא. תנו הטבות שקל לממש אותן, כאלו שלא דורשות מאמץ מצידם של הלקוחות. לדוגמא, אפשרו לנצל את ההטבה דרך הסמארטפון או בשיחת טלפון.

  1. גם מחכה לזה, וגם מצפה לזה

קל לפזר הטבות ומבצעים באוויר אך הם לא יעשו את העבודה אם הם לא יהיו רלוונטיים ללקוח, בדיוק בזמן בו הוא מקבל אותם. חשבו על הדבר שהלקוחות שלכם הכי היו רוצים לקבל ומכרו להם אותו במחיר אטרקטיבי בדיוק בזמן הנכון עבורם. תוכלו לגלות באמצעות לוחות הבקרה שלכם מהי נקודת הזמן בה רוב הלקוחות שלכם מרבים לבצע רכישות או להתקשר ולברר פרטים לקראת רכישה. לפי הנתונים האלו תדעו מתי לשחרר את התמריצים וההטבות שיעודדו אותם לבצע רכישה.

אז רגע לפני שנכנסים בכל הכוח לתקופת החגים, חשבו טוב טוב לפני שאתם מוציאים מבצעים והנחות למשיכת לקוחות וצרו אותם בצורה הנכונה והחכמה ביותר עבור העסק שלכם.

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה