ניהול מוקד מכירות: עשו זאת נכון (חלק 3#)

טלפונים שלא מפסיקים לצלצל, שיחות ממוקדות ונוקבות ומעט מאוד זמן לארוחת צהריים – כך נראית שגרה במוקד מכירות. בסדרת הכתבות “ניהול מוקד מכירות” הראנו כיצד אנחנו מסייעים לעשרות מוקדים לשפר את הדרך שבה הם עובדים באמצעות לוחות בקרה וניהול לידים מחושב ונכון. בכתבה הזו נתמקד בליבו של מוקד המכירות: השיחות.

בעוד ששיחות טלפון יהפכו לכלי עבור נציגי המכירות, ניהול יומן השיחות יהיה הכלי שלכם בניהול מוקד המכירות. יומן שיחות הוא כלי חשוב ומשמעותי במוקד מכירות. בלעדיו, לעולם לא תדעו שיש לכם נציג שמנתק שיחה תוך 20 שניות בלבד או נציגה שסוגרת 4 עסקאות ביום כי היא משקיעה 45 דקות בכל שיחה. יומן השיחות מרכז מספר נתונים חשובים – ראשית, פרטים על השיחה כמו זמני השיחות, מתי התבצעה השיחה, כמה זמן וכדומה. שנית, כל שיחה נכנסת או יוצאת משויכת לנציג שביצע אותה וכן ללקוח המקושר למספר.

למעשה, עבור כל שיחה במוקד מתבצע רישום שמתעד את כל הנתונים החשובים הללו. תוכלו לקבל על בסיסם דוחות שונים וכן להשתמש בהם במידת הצורך, כמו למשל בעת מקרים ואירועים חריגים מול לקוחות. יומן השיחות זמין במערכת ה-CRM שלנו למתממשקים עם שירותי המרכזייה של Voicenter.

ניהול שיחות במוקד יכול להפוך לפשוט הרבה יותר באמצעות ההתממשקות למרכזיית הטלפונים של Voicenter. מלבד יומן השיחות, ההתממשקות מוסיפה למערכת שתי אופציות נוספות שישפרו לנציגים שלכם את איכות העבודה.

לאפשרות הראשונה אנחנו קוראים Click-to-Call וזה פשוט כמו שזה נשמע – כל מספר טלפון שמופיע על גבי המסך במערכת ה-CRM יהפוך ללחיץ ותוכלו לחייג ישירות מהמחשב, בלי להקיש את המספרים בטלפון. האפשרות הקטנה הזו חוסכת זמן רב וכשתתחילו להשתמש בה לא תבינו איך הסתדרתם קודם לכן.

האפשרות השנייה הקיימת במערכת היא סרגל השיחה שמשמש לזיהוי שיחות. כשכלל השלוחות במוקד יתחברו ל-CRM שלכם, המערכת תדע לזהות מי מתקשר ותקפיץ את סרגל השיחה. במידה והמתקשר לא שמור במערכת, יופיע מספר הטלפון שלו בלבד. במידה ומדובר בלקוח חוזר, יופיע בסרגל השיחה שמו של הלקוח ולצידו כפתור. לחיצה אחת תפתח את כרטיס הלקוח בו תוכלו לצפות בכלל הפרטים והנתונים המוזנים. בנוסף, תוכלו למלא סיכום שיחה בסטרים, לוח העדכונים הקיים לצד כרטיס הלקוח, וכך לקבל רקע על הלקוח בשיחה הבאה.

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה