האושפיזין של מערכת CRM: משתמשים

אחרי ששרדנו בגבורה את הצום, אמרנו סליחה והחלטנו על מה לא מתנצלים, חג סוכות הגיע. כולנו מכירים את הנוהל – מקימים סוכה יפה, מקשטים אותה עם שרשראות נייר צבעוניות, מכסים עם סכך מרשים – ומזמינים את כל האושפיזין.

באווירת החג, אנחנו קוראים לכל לקוחותינו להזמין אושפיזין אליהם למערכת CRM. רבים מלקוחותינו לא מכירים את היתרונות שהמערכת מקנה למי שבוחר לעבוד עם מספר משתמשים. גם אתם לא בטוחים? מסתדרים עם משתמש אחד אבל מרגישים שמשהו חסר? אתם צודקים. אלו רק חלק מהדברים שאתם מפספסים כשאתם לא עובדים עם משתמשים נוספים במערכת.

  1. כל דבר במקומו, כל משתמש עם רשומותיו

כל רשומה במערכת משויכת באופן אוטומטי למשתמש שיצר אותה. ברגע שיוצרים משתמשים נוספים במערכת, ניתן לשייך את הרשומות אליהם ובכך ליצור סדר וארגון במשימות, תחומי אחריות ועוד. באמצעות שיוך הרשומות לשם המשתמש הנוסף, ניתן ליצור סינונים ולצפות רק בנתונים ספציפיים השייכים אליו.

המערכת מאפשרת הקצאה מהירה של רשומות למשתמשים, כך שגם אם מדובר ברשומות שאתם יצרתם תוכלו להעביר אותם למשתמשים אחרים בקלות. ניתן לסמן ב-V את הרשומות אותן תרצו להעביר למשתמש אחר, ללחוץ על פעולות ואז על שנה שדה שיעביר את כל הרשומות המסומנות לשם אחר בבת אחת.

  1. מי, מה, מתי???

על מנת שתוכלו לעקוב בצורה הטובה ביותר אחרי לוחות הזמנים והמשימות שלכם קיים במערכת יומן פגישות מסודר וממשק נוח שמודיע על פגישות ומשימות שמועדן קרב. אך מה קורה כשצריך לנהל לוח זמנים של יותר מאדם אחד? מהר מאוד הסדר והארגון הולכים לאיבוד וכבר לא כל כך ברור מי עושה מה ומתי.

כשכל משימה ופגישה משויכת למשתמש ספציפי, המערכת תציג עבור כל משתמש את הלו”ז שלו, אלא אם יבחר אחרת. בתצוגת היומן ניתן לראות מספר יומנים זה לצד זה ובקטגורית המשימות ניתן ליצור תצוגה שתסנן כל משתמש בנפרד. כך ניתן לנהל את לוח הזמנים בצורה מסודרת ומסונכרנת עם כולם.

  1. חוק וסדר

מי עובד יחד איתכם בעזרת מערכת ה-CRM? האם זה שותף, או עובד בעל תפקיד ספציפי בעסק? עד כמה אתם סומכים עליו? במידה ושכרתם מנהל משרד, לדוגמא, ודאי תרצו למנוע ממנו חשיפה למידע רגיש או לפעולות מסוימות במערכת בצורה שלא תפגע בעבודה שלו במערכת. עבודה במשתמשים מאפשרת לכם לעשות את זה בלי בעיה. כל מה שצריך לעשות זה ליצור הרשאת תפקיד עבור כל משתמש שתאפשר לכם לשלוט ולדעת בדיוק מה העובדים שלכם רשאים לעשות.

  1. אל תשכחו לזכור

המערכת עושה עבודה מצוינת בלהציק לכם עם הדברים שאתם ממש חייבים לעשות. היא מציגה אותם בכפתור הפעמון ומקפיצה אותם בתזכורת על גבי המסך. מה עם החלקים הרבים ביום בהם אתם לא נמצאים מול המחשב? גם בהם מערכת ה-CRM לא מוותרת ועושה את מה שאמרתם לה – מזכירה לכם בכל דרך שהיא. היא תעשה הכל כדי שתבצעו את המשימות שלכם בזמן. תוכלו לקבל תזכורות על פגישות ומשימות בהודעות SMS ובמייל בזמן קבוע לפני פגישות ומשימות. ומה עם שאר האנשים שעובדים עם המערכת? גם הם יוכלו לקבלת את התזכורות הללו, ברגע שתצרו עבורם משתמש יעודי. בצורה הזו, התירוץ היחיד לאחר לפגישה או להגשת משימה יהיה…טוב, לא יהיו כל כך תירוצים.

אמנם לא כל אורח שמוזמן לסוכה שלכם עובד יחד איתכם בעסק ומשתמש במערכת ה-CRM, אבל בהחלט קיימים אנשים בעסק שצריכים גישה משלהם לנתונים במערכת. צרו משתמשים נוספים ושמרו על הסדר והארגון בחברה.

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה