ארבעת מיני העסקים שעובדים עם פאוורלינק

מערכת ה-CRM של Powerlink היא כמו נערה מתבגרת. בכל פעם שתראו אותה היא תראה אחרת, כאילו היא מנסה להיטמע במקום בו היא נמצאת. אולי היא לא תצבע את השיער שלה בצבעים משוגעים ותחליף הרבה בגדים, אבל היא בהחלט תפתיע אתכם בכל פעם מחדש.

אפשרויות ההתאמה האישית במערכת ה-CRM הן רבות ומגוונות, החל מיצירת שדות וטפסים ועד תהליכים אוטומטים שפועלים על פי הגדרת המשתמש. בדיוק בגלל זה, משתמשי פאוורלינק נעים על קשת רחבה של תחומי עיסוק. כמעט כל תחום שהוא ימצא בית חם ונוח במערכת ה-CRM של פאוורלינק, ובעיקר ארבעת המינים האלו, שמתארחים אצלנו בסוכת פאוורלינק בכל ימות השנה. מה הם עושים במערכת שהופך אותה לכל כך מתאימה להם? מיד נגלה.

  1. מוקדי מכירות

לא משנה מה הם מוכרים, מוקדי מכירות הם המשתמשים הקלאסיים של מערכת ה-CRM של פאוורלינק. כמויות המידע המתנקזות למערכת מסתדרות באופן מופתי באמצעות סינונים ופילטרים מוגדרים מראש. כל נציג מכירות מקבל את הלידים הספציפים שלו באמצעות מנגנון הקצאה פשוט וכך ניתן לעקוב אחר ההתקדמות בצורה צמודה. ניתן ליצור מאגר מידע ובו לפרסם תסריטי שיחה ועזרים נוספים שיהיו זמינים לכל נציג בכל זמן. כדי לשלוט בקצב המהיר של המוקד, המנהל יכול להשתמש בלוחות הבקרה בהם מוצגים כלל נתוני המוקד בצורה גרפית וברורה.

תוכנה לניהו מוקד מכירות

  1. ביטוחים

עם אינספור סוגי פוליסות ואופציות, גם הטובים שבסוכני הביטוח יכולים ללכת לאיבוד. לכן, רבים מהעוסקים בביטוחים בוחרים לעבוד עם מערכת CRM. הם יוצרים קטגוריה חדשה לצורך מעקב אחר הפוליסות השונות וצופים בהיסטוריית הרכישות בתוך כל כרטיס לקוח. טפסי הלידים שלהם מותאמים לשיחת המכירה בצורה מושלמת כך שכל נתון יכנס למקומו ואף פרט אודות הלקוח לא יאבד.

 

  1. לימודים וסדנאות

למכללות, חוגים וסדנאות יש מכנה משותף חשוב ביותר: לכולם יש תלמידים וכולם רוצים פשוט ללמד, בלי לאבד את הכיוון. אז כדי שיוכלו לעשות את זה בקלות, הם משתמשים בפאוורלינק. הם יוצרים קטגוריה מיוחדת בה הם מנהלים את הקורסים שלהם ובקטגוריית הלקוחות הם מנהלים את כל התלמידים. בעזרת האפשרות של קישור רשומות הם מחברים בין התלמידים לחוגים או הקורסים אליהם הם נרשמים. כדי ליצור רצף, בכרטיס הלקוח מוצגים החוגים אותם כדאי להציע להם בהמשך הדרך כהדרכה משלימה.

מערכת לניהול קורסים

  1. שיווק ופרסום

עסקים בתחום השיווק והפרסום יכולים לנהל קמפיינים בצורה קלה ופשוטה. ניתן לשייך כל קמפיין ללקוח ספציפי וכמובן לעקוב אחר תוצאות הקמפיינים על מנת לדווח ללקוחות ולהשתפר לפעמים הבאות. בכרטיס הלקוח ניתן לנהל את כל אנשי הקשר הרלוונטים איתם צריך לדבר במסגרת קמפיין מסויים ובכך לא לאבד אף פרט.

 

את מערכת ה-CRM של פאוורלינק תוכלו למצוא בעוד עשרות תחומי עיסוק ביניהם נדל”ן, קמעונות, משפטים, רפואה ועוד. כל עסק שבוחר לעבוד עם מערכת CRM פשוטה כזו נהנה מאינספור אפשרויות להתאמה אישית מלאה ויכול ליצור מערכת אישית משלו. הירשמו עוד היום לניסיון במערכת CRM בחינם.

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה