ניהול מוקד מכירות: עשו זאת נכון (חלק 4#)

אחרי שבניתם מדדים להצלחה, ניהלתם רישום שיחות ושמרתם את כלל הנתונים החשובים במערכת, הצלחתם לגדול, להתפתח ולגייס עובדים נוספים. מזל טוב! כעת תוכלו להיעזר באפשרות שיצרנו במיוחד עבור מוקדי מכירות שנקראת “יחידות עסקיות”. בכתבה זו, האחרונה בסדרה “ניהול מוקד מכירות” נכיר לכם את צורת העבודה הזו שבנינו עבור עשרות מוקדים נוספים.

כשהמוקד גדל ומתפתח, ההיררכיה מתפתחת גם היא. כעת למי שמיניתם למנהל יש מנהל וגם לו יש ראש צוות. המוקד פורש כנפיים ונפתחים סניפים נוספים רבים ושונים. המבנה החדש צריך להתבטא גם במערכת ניהול המוקד שלכם כדי לעשות סדר ולהשאיר כל עובד ממוקד ביעדיו ובמשימותיו.

היחידות העסקיות מחלקות את המערכת באותה צורה בה בנוי המוקד שלכם. במידה והנציגים עובדים בצוותים, תוכלו ליצור יחידה עסקית המייצגת את הצוות וליצור להם מערכת קטנה משלהם – הם יראו אך ורק את הנתונים של היחידה שלהם. יש לכם שלוחות בצפון, בדרום או אפילו בחו”ל? אין שום בעיה. יחידה עסקית תפריד בין הנתונים עבור העובדים, תיצור סדר ברור ומובן, תסייע למיקוד הנציגים ותמנע וויכוחים ופזילות לצדדים. תוכלו ליצור יחידת אב של מוקד ספציפי, לדוגמא מוקד צפון ובתוכו לפתוח יחידות עסקיות נוספות על פי צוותים או מחלקות בתוך המוקד.

feature04 (1)

בנוסף לחלוקת המוקד ליחידות עסקיות תוכלו גם לתת הרשאה מיוחדת לכל נציג, ראש צוות ומנהל. כך תוכלו לקבוע אילו פעולות יהפכו לזמינות עבור כל עובד ועובד ותמנעו טעויות כמו מחיקה של נתונים חשובים, הוצאת חשבוניות שלא לצורך ועוד. המערכת שלכם מלאה בפרטים חשובים וקריטיים ונתינת הרשאות ספציפיות לכל עובד ועובד תשמור על הסדר במוקד. מעבר לכך, תוכלו לחסום את אפשרות הייצוא וכך לוודא שהנתונים החשובים שלכם לא נודדים למחוזות זרים. כדי ליצור את ההרשאות בצורה מסודרת, החלו מהדרג הגבוה ביותר, החליטו מה אתם רוצים לאפשר לו לעשות ורדו בסולם עד העובד האחרון. כך תוודאו שכל עובד מקבל את ההרשאה הנכונה עבורו אשר מצד אחד מאפשרת לו חופש עבודה ומצד שני מגבילה אותו איפה שצריך.

2015-09-06_13h21_56

סדרת הכתבות “ניהול לקוחות: עשו את זה נכון” חשפה בפניכם רק קמצוץ מכל האפשרויות הזמינות למוקדי מכירות המשתמשים בתוכנה. המערכת שלנו מציעה עוד עשרות אפשרויות המסייעות למנהלי מוקדים לנהל את המוקד בצורה יעילה ונוחה.

התקשרו אלינו למספר 03-6339060 ונשמח לעזור ולהראות לכם כיצד בהתאמה אישית פשוטה המערכת שלנו הופכת לשלכם.

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה