4 סיבות שבגללן עסק מתחיל צריך CRM

אני עדיין לא שם, אני עוד קטן מידי, אני מסתדר מצוין בלי זה. אלו רק חלק מהדברים שאתם וודאי אומרים לעצמכם אם הציעו לעסק הקטן שלכם לעבוד עם מערכת CRM.

זה שיש לכם עסק קטן, לא אומר שלא תוכלו לחשוב בגדול. כל מה שנדרש מכם הוא לבצע כמה צעדים מושכלים והחלטות נכונות ותוך זמן קצר תוכלו להצליח בגדול, הרבה מעבר לציפיותיכם. אז איך מערכת CRM תעזור לכם לקחת את אותן החלטות נכונות? ולמה, אם כן, עסק קטן שמנהל לא יותר מ-30 לקוחות זקוק למערכת, כשאפשר לנהל הכל ביומן או בפנקס?

  1. מקצועיות

קיימת סיבה טובה לכך שהלקוחות שלכם בחרו בכם. ככל הנראה, הם מתחברים לשירות שלכם או אפילו אליכם באופן אישי. אבל האם הקשר האישי יחזיק מעמד כשתפספסו פגישה, או כשתשכחו משימה שהבטחתם לבצע? האם הלקוח יסלח לכם כשתגבו ממנו סכום שונה משסוכם מראש? בפעם הראשונה אולי כן. ומה עם הפעם השנייה, השלישית או הרביעית? כולנו שוכחים על מה דיברנו, גם אם זה רק כמה שעות אחרי. כולנו מאבדים את הפתקים והדפים שלנו, גם אם שמרנו עליהם בקפידה.

אל תגידו לי זה לא יקרה – תעשו שלכם זה לא יקרה. עבודה על גבי המחשב באמצעי חכם היא ההבטחה שאף פרט חשוב לא ילך לאיבוד לעולם. כל הנתונים וההיסטוריה שלכם מול אותו הלקוח מתועדים ומונעים מכם חוסר נעימויות כאלה ואחרות. כולנו בני אדם, וכולנו עושים טעויות, לכן אנחנו משתמשים באמצעים טכנולוגיים שמפצים על טעויות האנוש שלנו.

  1. חסכון בזמן

אנחנו לא צריכים לספר לכם שהזמן שלכם יקר. כדי להחזיק את העסק הקטן שלכם אתם צריכים לתמרן בין עשרות לקוחות, פגישות ודרישות. לפעמים אתם פשוט לא מספיקים. מערכת CRM לא יודעת להוסיף שעות נוספות ליום אבל היא בהחלט תעזור לכם לנצל את הזמן הקיים בצורה הטובה ביותר. ראשית, יומן הפגישות שלכם יופיע תמיד מול העיניים ויעשה לכם סדר בלוח הזמנים. בכל יום המערכת תודיע לכם מה על סדר היום – לאילו פגישות עליכם להגיע ואילו משימות עומדות על סדר היום שלכם. היא אפילו תדע להזכיר לכם אילו משימות תכננתם לבצע ולא הספקתם, כדי שתוכלו לשלב אותם במהלך היום.

  1. הכל במקום אחד

רק הקמתם את העסק וכבר אתם נדרשים למלא תפקידים רבים מעבר לעיסוקכם המקצועי. אנשי מכירות, שירות לקוחות, לפעמים גם הנהלת חשבונות, תחזוקה ושיווק הם רק חלק מהדברים שתצטרכו להשתלט עליהם כבעלי עסקים קטנים. לכן מערכת CRM היא בדיוק הדבר שאתם צריכים. היא מרכזת במקום אחד את כלל העזרים והכלים שיסייעו בביצוע כלל התפקידים שנפלו עליכם פתאום ולא נאלצתם להתמודד איתם בעבר.

  1. להקדים תרופה למכה

נכון, אתם מסתדרים טוב ככה. נכון, רק עכשיו התחלתם. אבל אתם עוד רוצים לגדול, להתפתח ולהצליח בתחום בו בחרתם להקים עסק. למה שלא תבנו תשתית טובה, חזקה ויציבה למה שעוד עתיד לבוא? כדי שהצמיחה לא תפתיע ותפיל אתכם מהרגליים החלו כבר עכשיו לבנות בסיס לעסק גדול ומצליח. סדרו את הלקוחות, המשימות והחיובים בצורה ברורה ומובנת.

 

אם בכל זאת לא השתכנעתם – נסו בעצמכם. הרשמו למערכת CRM של פאוורלינק ללא התחייבות וללא הגבלת זמן. רק כך תוכלו להבין על מה אנחנו באמת מדברים.

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה