זיהוי החסרונות של העסק שלכם כמפתח להצלחה

כשמקימים עסק חדש, מתייחסים אליו כאל הילד המושלם: מטפחים אותו, מגדלים אותו ומשוויצים בו לכל מי שרק רוצה לשמוע. בדומה לגידול ילדים, כשמנהלים עסק נוטים להתעלם מהחסרונות והכשלים כיוון שבאמת אוהבים את העסק. בשבילנו, הוא מושלם לא משנה מה קורה.

הגישה הזו יכולה להפוך בעיות קטנות לגדולות ודברים שהתעלמתם מהם בעבר יהפכו למשמעותיים ומשפיעים הרבה יותר. באמצעות עבודה עם מערכת CRM תוכלו לזהות את החסרונות של העסק האהוב שלכם בזמן אמת וכך תוכלו לטפל בהם ולוודא שהעסק שלכם ישאר לנצח הילד הכי יפה בגן.

כל נתון המוזן במערכת ה-CRM של פאוורלינק יכול לשמש אתכם לניתוח מעמיק של התהליכים בעסק. השתמשו בזה. צפו במידע החשוב שניתן להסיק מהנתונים הללו באמצעות לוחות הבקרה. ניתן ליצור ווידג’ט בתצוגת “מדד”, לקבוע יעדים לביצוע ולצפות באחוזי ההצלחה. לא עומדים ביעדים מספר שבועות ברציפות? זה הזמן לעצור ולחשוב מה גרם לכך ואיך תוכלו להצליח יותר בחודש הבא. באמצעות העמקה בלוחות הבקרה תוכלו גם לדעת בדיוק מהם הנתונים העומדים מאחורי ההצלחות וכך תדעו במה להתמיד ומה זקוק להשקעה נוספת.

איך לוקחים את הניתוחים הללו מתוך לוחות הבקרה ופורטים אותם לכדי מעשים?

כדי לזהות את החסרונות צריך קודם כל להבין את היתרונות. ענו על השאלות הבאות:

  • מה הופך את העסק שלכם לרווחי?
  • מה מייחד אתכם מהמתחרים?
  • מדוע הלקוחות אוהבים את העסק?

מצוידים בתשובות הללו, גשו ללוחות הבקרה שלכם וצפו בנתונים המוצגים לכם שם. האם הגורם הרווחי בא לידי ביטוי בצורה מספקת? האם אתם משקיעים מספיק כסף, זמן ואנרגיה בדבר שהלקוחות שלכם הכי אוהבים בכם? בסופו של יום, זה יהיה הגורם שיביא לקוחות נוספים.

לוח בקרה שתוכלו להשתמש בו על מנת לזהות חסרון בולט וחשוב הוא לידים על פי מקור הגעה ואחוזי המרה ללקוחות. בצורה הזו תוכלו להבין מהו אפיק הפרסום הרווחי ביותר שלכם ואיפה כדאי להשקיע את מירב התקציב. חשוב להוסיף ללוח בקרה זה גם ווידג’ט המשווה את ההשקעה התקציבית.

במידה ואתם משתמשים בשירותי מרכזייה, תוכלו ליצור לוח בקרה שיציג את נתוני השיחות שלכם. הציגו בגרף עמודות את נתוני בצורה כזו תדעו באיזה יום הדרישה של הלקוחות לקבלת שירות עולה על האפשרות שלכם לעמוד בכך.

מהו לוח הבקרה שעוזר לכם במיוחד? ספרו לנו בתגובות.

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה